کودک و خانواده  بسته بندی های مدرن سیسمونی - گوم اسکول

سیسمونی یکی از رسومات  کشورمان ایران بوده و برای مادران بارداری که قرار است نوزادی را به زودی به دنیا بیاورند،  بیشتر در ماه های پایانی برگزار میشود، این جشن زیبا به مناسبت رسیدن یک نوزاد و یک انسان به این کره خاکی میباشد، انسانی که به این دنیا پا گذاشته و سرنوشتی را برای خویش رقم خواهد زد. زیبایی سیسمونی یکی دیگر از چیزهایی است که بسیار حائز اهمیت است. هارمونی رنگ انتخاب شده، چیدمان وسایل و لوازم نوزادان، طرح و مدل هایی که بر روی بسته بندی هایشان چاپ شده است همگی به زیبایی اتاق نوزادان می افزاید.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و بسته بندی انواع محصولات

تمامی وسایل نوزادان اعم از لباس ها و وسایل از نوعی بسته بندی برخوردارند و به صورت پکی درکنار یکدیگر چیده شده اند پس بسته بندی لباس کودکان و نوزادان تازه متولد شده بسیار مهم است زیرا پک ها هم از نظر بصری زیبایی و جذابیت خوب و قابل قبولی را به کالای موردنظر میدهد و هم از جنس محصول محافظت میکنند که لباس کودکان و نوزادان از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است که برای محافظت لباس آنها می بایست بسته بندی صورت بگیرد.

لزوم بسته بندی سیسمونی نوزادان

لباس های نوزادان از آنجایی که دارای الیاف نرم و لطیفی بوده و دارای رنگ های روشن میباشند، می بایست در شرایطی نگه داری شود که به جنس پارچه آن آسیبی وارد نشده و آلودگی و لکه ای را جذب نکند. داشتن بسته بندی برای اینگونه محصولات بسیار ضروری است. در کنار پک لباس هایشان لوازمی همانند: اسباب بازی، پستونک، شیشه شیر و غیره که از نظر بهداشتی بسیار حساس میباشند باید بسته بندی شوند بنابراین پک های لوازم و لباس های کودکان را جدی بگیرید!  نکته ی بعدی که در کنار بهداشتی بودن بدان باید توجه کرد از نحوه ی نگهداری این گونه محصولات است. بسته بندی های مقوایی و کارتنی از انواع پک ها میباشند که هم در حفاظت این کالاها خوب عمل کرده و هم برای نگهداری مجدد اینگونه لوازم استفاده میشوند.

طراحی بسته بندی لوازم و لباس نوزادان

از آنجایی که در چند خط بالا به لزوم بسته بندی برای سرویس کودکان و نوزادان اشاره کردیم، در این قسمت میخواهیم درباره نوع رنگ و طرح استفاده شده سخن بگوییم. همه شما میدانیدکه یک طراحی منحصربه فرد که بتواند مخاطبان فراوانی را به سمت و سوی خود جذب کند، یکی از الزامات آن، استفاده درست از طرح و رنگ میباشد. در این خصوص، داشتن اطلاعاتی درباره روان شناسی رنگ ها میتواند بسیار کمک کننده باشد به طوریکه جنسیت نوزادان دخیل بوده و برای دختر و پسر بودن نوزادان طرح و رنگ متفاوتی انتخاب شده و طراحی میگردد. برای مثال اگر سیسمونی دختران را مشاهده کرده باشید از طیف رنگی صورتی، یاسی، قرمز و غیره استفاده میکنند و بیشترین لوگویی که برای لوازم آنها استفاده میگردد، پرنسس های عروسکی و شخصیت های کارتونی است در مقابل اینها، سیسمونی پسران اکثرا در رنگ های آبی، بنفش و طوسی بوده که طرح های روی وسایل آنها درج شده و قابل دیدن است، متناسب با روحیه پسرانه شان میباشد. بنابراین طراح با آگاهی داشتن از جنسیت نوازادان میتواند یک نوع طراحی زیبا و مجذوب کننده ای را خلق کرده و مشتریان زیادی را توسط طرح ها و رنگ های دلنشین به سمت کالای مورد نظر بکشاند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن انواع بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه

تاثیر بسته بندی نوزادان در خرید والدین

از آنجایی که کودکان و نوزادان تاثیری در انتخاب لباس و لوازمشان ندارند، این والدینشان هستند که به جایشان انتخاب میکنند. پس اولین چیزی که باید مورد جذب قرار گیرد والدین نوزادان میباشند. والدین نیز اکثرا مجذوب مدل، طرح و نوع بسته بندی لوازم و لباس های نوزادان میشوند به گونه ای که طرح و رنگ بر روی بسته بندی بسیار کمک کننده در جلب نظر آنان میباشند. در بازارهای فعلی برای خرید سیسمونی نوزادان پک های متفاوتی از جمله پلاستیکی، فلزی،کارتنی و مقوایی را مشاهده میکنید اما بیشترین نوعی که به چشم میخورد جعبه های کارتنی و مقوایی میباشند. این نوع جعبه ها مقوای ایندربرد که به آن مقوای بهداشتی نیز میگویند میتوانند تمیزی و لطافت لباس های نوزادان را تضمین کنند و هم زیبایی دو چندانی به محصول درونی بدهند، لوازمی همانند اسباب بازی های بزرگ که بسته بندی ندارند و یا از پلاستیک برای پک آنها استفاده شده است نیز در نهایت درون باکس های کاغذی قرار گرفته و به فروش میرسند.

بسته بندی لمینتی لوازم و لباس های نوزادان

پک های کارتنی و مقوایی با قابلیت چاپ طرح در رنگ های متنوع، میتوانند انواع مدل های بسته بندی های مخصوص لوازم  و لباس های نوزادان را برای سیسمونی تولید کرده و فروش خوبی را نیز ازآن محصول مورد نظر کنند. جعبه های لمینتی با بهره گیری از شفافیت قابل قبول و عالی تصاویر و نوشته ها و هم چنین قابلیت وضوح رنگ و طرح های مناسب برای انواع محصولات مخصوصا موارد قابل استفاده برای سیسمونی نیز مناسب اند.  وزن سبکی که اینگونه بسته بندی ها دارند امکان جا دادن و قرار گیری لوازم بزرگتر را نیز به محصولات میدهند مثلا اسباب بازی هایی که در اندازه های بسیار بزرگ وجود دارند و عده ای خواستار خرید آنها هستند در این گونه پک ها جا گرفته و به راحتی جا به جا میشوند. قابلیت بازیافت پذیری بالای بسته بندی های کارتنی و مقوایی یکی از بارزترین ویژگی هایی است که این پک ها را محبوب کرده زیرا در بحث صادرات نیز این قضیه بسیار حائز اهمیت بوده و دولت های مختلف و مشتریان کشور هدف خواستار ورود بسته بندی های تجزیه پذیر به کشورشان هستند تا بتوانند محیط زیست شان را پاس بدارند.

کلام پایانی

شرکت کارتن سازی آوین پک با تجربه بالغ بر دو دهه تجربه در زمینه جعبه سازی، چاپ و بسته بندی انواع محصولات بازار داخلی و صادراتی توانسته از نگاه مشتری در صدر بهترین کارخانجات تولیدی بسته بندی ایران قرار گیرد، از این رو اگر تولید کننده ای هستید که سهم انبوهی از محصولاتتان به کشورهای دیگر صادر میشود میتوانید با اطمینان خاطر پک ها و بسته بندی های کالاهای خود را به ما بسپارید.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 440 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.