کودک و خانواده  محصولات پارس استیل - گوم اسکول

محصولات پارس استیل

پارس استیل با یک خط تولید و تعداد محدودی محصولات شروع به فعالیت کرد و هم اکنون بیش از ۳۵ نوع ظروف استیل تولید می‌کند. محصولات برند پارس استیل شامل دیگ زودپز، قابلمه، ماهیتابه و ست کتری و قوری   می‌باشد.

 

مزایای استفاده از ظروف پخت استیل

امروزه ظروف استیل بهترین انتخاب برای پخت غذا می‌باشد. این انتخاب بیشتر از یک روند تجاری در بازار لوازم خانگی می‌باشد و به دلایل متعدد، هم سرآشپزان و هم خانه‌داران از این نوع ظروف پخت استفاده می‌کنند.

از جمله مزایای استفاده از ظروف استیل می‌توان به حفظ طعم غذا، دوام بالا، سهولت در شستشو، به‌صرفه بودن، ظاهری زیبا، نگهداری آسان و استفاده راحت اشاره کرد.

 

محصولات پارس استیل

دیگ‌های زودپز

دیگ‌های زودپز پارس استیل در چهار مدل پارس، پرشیا، شف و شایا مورد عرضه قرار می‌گیرد. دیگ زودپز پارس جزو قدیمی‌ترین محصولات تولید شده می‌باشد که همچنان طرفداران خاص خود را دارد. با گذشت زمان دیگ‌های زودپز پرشیا تولید شدند که از لحاظ ظاهری شبیه به دیگ‌های زودپز پارس می‌باشند و تنها تفاوت آن وجود قفل ایمنی در قسمت دسته درب جهت سهولت در باز و بسته کردن تعبیه شده است. دیگ‌های زودپز شف و شایا جزو جدیدترین مدل دیگ‌های زودپز می‌باشد، این دو مدل علاوه بر ظاهری بروز و زیبا دارای درجه تنظیم فشار بخار جهت پخت انواع مواد غذایی و همچنین سیستم قفل دکمه‌ای که باز و بسته کردن درب را بسیار آسان می‌نماید. علاوه بر این دیگ‌های زودپز پارس استیل در مدل‌های دو قلو در دو حجم متفاوت و همچنین همراه با درب‌پیرکس و یا سبدبخارپز با توجه به نیاز شما مورد عرضه قرار می‌گیرند. برای مشاهده مدل‌های بیشتر دیگ زودپز پارس استیل کلیک کنید.

 

 

سرویس‌های قابلمه

سرویس های قابلمه پارس استیل در سه مدل سرویس ۹ پارچه ، سرویس ۸ پارچه و سرویس نوزاد تولید می‌گردد. سرویس قابلمه ۹ پارچه شامل ۴ مدل قابلمه ۲۸۰ ، ۲۴۰، ۲۰۰ و ۱۶۰ و یک عدد ماهیتابه ۲۴۰ دسته بلند می‌باشد، در این مدل محصول جنس دسته ها از نوع استیل است. مدل دیگری از سرویس‌های قابلمه سرویس ۸ پارچه است که شامل ماهیتابه ۲۴۰ دسته کوتاه ، شیرجوش ۱۴۰ و سه مدل قابلمه ۲۸۰، ۲۴۰ و ۲۰۰ می‌باشد. این مدل محصول از نظر جنس دسته با دو مدل دیگر سرویس متفاوت است و دارای دسته‌هایی از جنس باکالیت نسوز می‌باشد. نوع دیگر از سرویس‌ها که از لحاظ سلامتی و حجم مناسب جهت پخت غذای کودک است، سرویس قابلمه نوزاد می‌باشد. این سرویس دارای یک عدد قابلمه ۱۴۰، ماهیتابه ۱۶۰ و شیرجوش ۱۴۰ است، دسته‌های این سرویس نیز از جنس استیل می‌باشد.

 

قابلمه و ماهیتابه

از دیگر محصولات پارس استیل می‌توان به انواع قابلمه‌ها اشاره نمود. از آنجا که پخت غذا در ظروف استیل بسیار سالم بوده بنابراین بسیاری از افراد از این نوع قابلمه جهت پخت غذا استفاده کرده تا سلامت خود و خانواده را حفظ نمایند. قابلمه های پارس استیل در مدل‌های مختلف ۲۸۰، ۲۴۰، ۲۲۰، ۲۰۰، ۱۸۰، ۱۶۰، ۱۴۰ مورد عرضه قرار می‌گیرند که انتخاب سایز با توجه به میزان حجم مصرفی در نظر گرفته می‌شود.

ماهیتابه‌های پارس استیل در مدل‌های ۲۸۰، ۲۴۰، ۲۰۰ و ۱۶۰ تولید می‌شوند. ماهیتابه‌ها فاقد درب بوده و در صورت نیاز امکان استفاده درب قابلمه در همان سایز برای ماهیتابه‌ها وجود دارد.

 

کتری و قوری

کتری و قوری پارس استیل تنها در یک مدل تولید می‌گردد. گنجایش کتری ۷/۵ لیتر می‌باشد. شیربلند و فنر روی درب از جمله مزایای این محصول است. وجود فنر روی درب کتری باعث آسانی در جابجایی قوری خواهد شد، همچنین وجود شیر بلند کتری باعث راحتی استفاده از آن و به حداقل رساندن میزان خطر می‌شود. جنس بدنه و کفه کتری به‌گونه‌ای است که پخش حرارت بسیار سریع و یکنواخت خواهد بود و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید چای را با دمای مطلوب میل کنید.

 

 شیرجوش

شیرجوش‌ها یکی دیگر از محصولات پارس استیل هستند که در دو مدل ۱۶۰ و ۱۴۰ تولید می‌گردد. شیرجوش ۱۶۰ تنها در یک مدل و با دسته استیل تولید می‌شود، شیرجوش ۱۴۰ در دو مدل دسته باکالیت نسوز و استیل تولید می‌گردد که انتخاب هریک بسته به سلیقه مصرف کننده است.

در کنار تمامی این موارد شما می‌توانید لوازم جانبی محصولات از جمله درب پیرکس و واشر را در صورت نیاز تهیه نمایید.

 

خرید محصولات پارس استیل

کمتر کسی هست که نام برند پارس استیل را نشنیده باشد. برای خرید جدیدترین محصولات این برند با کیفیت به سایت پارس استیل ، که تنها پلتفرم معتبر برای خرید آنلاین می‌باشد، مراجعه نمایید. در صورتی که امکان خرید از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها را نداشته باشید یا به دور از آلودگی و ترافیک قصد خرید دارید، فروشگاه اینترنتی پارس استیل همراه شماست. این فروشگاه اصالت و کیفیت همه محصولات را با ارائه گارانتی برای مشتریان عزیز ضمانت می‌کند.

 

ارتباط با پارس استیل

شما می توانید جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۴- ۷۷۵۰۸۳۰۳ تماس حاصل نمایید. ضمناً توجه داشته باشید تنها سایت رسمی فروش محصولات پارس استیل با گارانتی و ضمانت اصالت آدرس www.parssteel.com می‌باشد و دیگر صفحات به هیچ عنوان مورد تایید این شرکت نبوده و نماینده فروش پارس استیل نمی‌باشند.

دفتر مرکزی پارس استیل واقع در تهران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، نبش خیابان صالحی، پلاک ۲۷۸ می‌باشد.

کارخانه تولید محصولات پارس استیل نیز واقع در استان یزد به نشانی دروازه قرآن، بلوار نصر می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.