کودک و خانواده  آیا دولت از کیسه بیت المال خرج مجله بخارا را می‌دهد - گوم اسکول

 اندیشه: سؤال این است که دولت روحانی بر چه اساس و ضابطه‌ای، برای کمک به مجله زاویه‌دار با انقلاب دست و دلبازی می‌کند و بیت‌المال را خرج چنین مجلاتی می‌کند.

به گزارش اندیشه، نمایش تبلیغاتی دولت با اهداف انتخاباتی حالا به حوزه رسانه‌ها نیز رسیده است. درحالی‌که مجله غرب‌گرای بخارا به خاطر نداشتن مخاطب در آستانه ورشکستگی قرار دارد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اقدامی بدون توجیه و بی‌ارتباط با آن وزارت خانه اعلام کرده است که قرار است هزار نسخه از این مجله را خریداری کرده و به هواداران دولت هدیه دهد!

جالب‌توجه آن‌که در حالی دولت روحانی از یک رسانه ویژه روشن‌فکری حمایت می‌کند که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه قبل آگهی دولتی را برای رسانه‌های مستقل و غیردولتی حذف کرده است! [۱]

البته به نظر می‌رسد رانت خرید تضمینی مجله بخارا از جانب دولت دست مزد حمایت صاحب‌امتیاز این رسانه از حسن روحانی در انتخابات پیشین [۲] و آماده کردن فضا برای ایجاد یک موج حمایتی از جانب ارگان‌های ناتو فرهنگی غرب در انتخابات سال ۱۴۰۰ باشد.

علی دهباشی سردبیر مجله بخارا پیش‌ازاین با همکاری سید محمدکاظم موسوی ‌بجنوردی و خبرسازی و جعل سعی کرده بود شرایطی را فراهم کند تا ریچارد فرای ایران‌شناس و جاسوس آمریکایی را در اصفهان دفن کند که این اقدام با واکنش مردم اصفهان روبرو شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.