کودک و خانواده  آینه کاری در محیط خانه چه تاثیری دارد؟ - گوم اسکول

بهره گیری از شیشه و آینه به عنوان بخشی از تزئینات رایجی در زمان های گذشته بوده و تقریبا در اکثر عمارت ها این آینه های دکوراتیو و شیشه های رنگی دیده میشدند.

با پیشرفت صنایع شیشه و آینه ، شیشه های جدیدی با قابلیت های بیشتر وارد بازار شدند که نیازهای ما را به خوبی پشتیبانی میکردند.

آینه کاری و شیشه کاری در بسیاری از جاها کاربرد دارند. اگرچه آینه کاری بیشتر جنبه دکوراتیو و تزئینات دکوراسیون را شامل میگردد اما شیشه کاری بیشتر برحسب نیاز افراد صورت میپذیرد .

البته امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری ها و استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه شیشه، به شیشه ها نیز مثل سابق تنها در قالب نیاز نگاه نمیشود و شیشه ها چهره کاربردی تری در طراحی های دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان ها از خود نشان دادند.

نصب و بهره گیری از شیشه ها در ساختمان ها برحسب نیاز های مختلف و مصارف گوناگون صورت میگیرد اما امروزه اکثر طراحان فضای داخلی مایل به استفاده شیشه های متنوع در کاربردهای مختلف در ساختمانها میباشند.

شیشه ها در انواع

  •  شیشه رنگی لاکوبل
  • شیشه های سند بلاست
  • شیشه های هوشمند مات شونده
  • شیشه های ضد حریق و دو جداره
  • شیشه ههای سکوریت و..

در صنایع شیشه و آینه گلس مدا موجودند و تنها براساس نیازتان با مشاوره کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. کافیست با شماره تلفن۰۹۱۲۳۵۷۷۰۵۳   تماس حاصل کرده و اگر احتیاج به بازدید حضوری دارید با همین شماره تلفن هماهنگی لازم را به انجام رسانید. عزیزان در شرکت گلس مدا از ساعت۸ الی ۶ عصر اماده ارائه خدمات حضوری به شما میباشند.

همانطور که گفته شد شیشه ها در قالب دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار میگیرند که یکی از انها محبوبیت خاصی است که شیشه های رنگی یا شیشه های لاکوبل در میان مردم پیدا کردند.

شیشه های لاکوبل با مقاومت بالا، ضدخش و ضدلک بودنشان با طرح های متنوعی که دارند مناسب استفاده در مکان های مختلف از جمله: در آشپزخانه ها به عنوان شیشه های بین کابینتی، در مهدکودک ها و ادارات به عنوان پارتیشن بندی و… میباشند.

یکی دیگر از موارد استفاده شیشه در قالب طراحی نمای خارجی ساختمان هاست که بهره گیری از شیشه به عنوان شیشه های درب و پنجره در انواع طرح های مختلف در نظر بسیاری از مردم و معماران جلوه خاصی خواهد داشت.

شیشه هایی مثل شیشه های استین گلس به دلیل مقاومت بالا، ایمنی و رنگی بودن علاوه بر جلوه زیبا گزینه ایمن و مناسبی برای استفاده  درب ورودی ساختمان ها میباشند. در واقع این شیشه ها در ترکیب با چوب نمای بسیار لوکس و کلاسیکی را ایجاد خواهند کرد.

بیشترین مورد استفاده را شیشه های سکوریت سندبلاست به خود اختصاص میدهند و بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و مدیران پروژه های اداری و تجاری میباشند. این شیشه ها به دلیل توانایی اجرای هر نوع طرح و لوگوی مورد نظر افراد روی شیشه بصورت مات، طرفداران خاص خود را در اصناف مختلف پیدا کرده است.

میتوان از شیشه های سندبلاست در قالب ویترین فروشگاه ها نیز استفاده کرد وعلاوه بر مشاغل، در منازل و مجتمع های مسکونی نیزشاهد کاربرد شیشه های سندبلاست در قالب کابین دوش حمام و یا پارتیشن بندی تزئینی هستیم.

 

چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع و طرح شیشه ها و خدمات شیشه کاری دارید میتوانید با تماس با شماره ۰۹۱۲۳۵۷۷۰۵۳ اطلاعات مورد نیازتان را بدست اورید. علاوه بر خدمات حضوری، مشاوره های انلاین و برخط شرکت گلس مدا در شرایط امروز جامعه در خصوص حفظ سلامت شما عزیزان هم بصورت تماس تلفنی با شماره ذکر شده در بالا، هم در قالب پاسخگویی به پیامهای شما در پیامرسان ها در دسترس میباشد.

استفاده از طرح ها و نقوش روی شیشه ها موجب شده که صاحبان مشاغل نیز بیشتر به استفاده از شیشه ها رو بیاورند. بصورتیکه دیگر نسل تابلو ها و برچسب نوشته های روی شیشه در حال انقراض است و نوشته هایی تحت عنوان لوگو و نام شرکت ها و فروشگاه ها با طراحی خاصی روی خوئ شیشه انجام میپذیرد.

شیشه ها در قالب های هوشمند، مات، ساده، سکوریت و غیره امروز در شرکت شیشه و آینه گلس مدا قابل عرضه میباشد. شیشه های هوشمند بسیار مورد توجه و استفاده در مجتمع های اداری تجاری میباشند. این شیشه ها در قسمت داخلی ساختمان نصب و به جریان برق متصل میشوند بطوریکه تنها با یک ریموت رنگ انها قابل کنترل میباشد.

شیشه های هوشمند مورد توجه مدیران پروژه های لوکس تجاریست در قالب استفاده به عنوان پارتیشن بندی اتاق کنفرانس و مجزا سازی اتاق در هنگام جلسات از قسمت های دیگر شرکت. این شیشه ها همچنین عایق صدا و حرارت بسیار مناسبی هستند.

بطورکلی خدمات شیشه کاری به جز ارائه انواع و اقسام شیشه ها، شامل نصب، شیشه بری و تعویض شیشه های شکسته نیز میباشند. بنابراین برای بهره گیری از هرگونه خدمات مربوط به شیشه و آینه میتوانید با تلفن ۰۹۱۲۳۵۷۷۰۵۳شرکت گلس مدا در ارتباط باشید. متخصصان حمل و نصب انواع شیشه ها در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نظرتان را ارائه خواهند داشت.

تنوع در شیشه ها و کاربردهای زیاد انها همچنین هزینه های مقرون به صرفه در کمترین زمان ممکن موجب شده تا از شیشه ها برای تغییرات در دکوراسیون فضای داخلی منازل هم بیشترین بهره را ببرند.

امروزه به جای هزینه های گزاف در قبال خرید سنگ روی جزیره و کاشی کاری های اشپزخانه میتوان از شیشه ها برای این کار بهره برد. شیشه ها برخلاف کاشی ها بدون درز در بین قطعات بوده و قابلیت شستشوی سریعی را به شما میدهد. علاوه بر اینها با تحمل حرارت بالا و ضربه، گزینه های مناسبی برای اطراف گاز و سینک ظرفشویی میباشند.

ضمن اینکه شما میتوانید به جای تغییر در مدل کابینت های ام دی اف تان، درب های انها را با شیشه های بین کابینتی سبک در طرح و رنگ های مختلف کاور کنید و با حداقل هزینه به دکوراسیون متفاوتی دست پیدا کنید.

اجرای شیشه های بین کابینتی روی انواع کابینت  از جمله کابینت های ام دی اف صورت میپذیرد.

همچنین از شیشه ها به عنوان کابین دوش های حمام و پارتیشن بندی سرویس های بهداشتی نیز استفاده میشود که کابین های دوش حمام در طرح های مختلف دایره، ربع دایره، مربع و مستطیل و در قالب فریم لس برای داشتن محیطی بهداشتی و عاری از هرگونه میکروب لابه لای درز ها، در صنایع شیشه و آینه گلس مدا موجود و قابل هرضه به شما عزیزان میباشند.

شما میتوانید بصورت انلاین از سایت شرکت گلس مدا بازدید کرده و اگر نیازمند هرگونه خدمات در حیطه شیشه و آینه های دکوراتیو داشتید، با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۵۷۷۰۵۳ تماس و هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی :  مد و دکوراسیون تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.