کودک و خانواده  بازسازی ساختمان چه فوایدی دارد؟ - گوم اسکول

 

یکسری از منازل پس از مدتی زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهند و نیاز به بازسازی ساختمان دارند .

برای اینکه بدانیم قوانین بازسازی خانه چیست در ابتدا مطالبی را که در این محتوا برای تان به صورت خلاصه تهیه کرده ایم را مطالعه کنید تا از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد بتوانید بهترین راهکار را برای خود انجام دهید .

بسیاری از افراد حاضر به تعویض خانه های خود نیستند و ترجیح می‌دهند که همان آپارتمان را بازسازی کنند .

خانه های قدیمی هر چقدر هم که راحت به نظر بیایند اما به گذشته تعلق دارند .این موضوع به این معنا است که تاسیسات و برق کشی آنها فرسوده است و بهترین راهکار بازسازی ساختمان می باشد .

بازسازی خانه باید طبق قوانین و شرایط و مراحل مشخصی که دارد انجام شود و این کار بهتر است که به دست افراد حرفه‌ای که فعالیت خود را در این زمینه انجام می‌دهند سپرده شود.

اما قبل از هر چیزی باید متوجه شوید که خانه تان نیاز به بازسازی یا نوسازی دارد این دو با یکدیگر متفاوت هستند اما معمولاً به صورت رایج افراد آنها را به جای یکدیگر استفاده می‌کنند .

برای بازسازی آپارتمان منظور ما تعمیرات و اقدامات مرمتی بر روی بنای قدیمی باشد که عمر آن را افزایش خواهد داد اما تلاش کارشناسان برای تعمیرات ساختمان این است که در کمترین حالت بتوانند بیشترین تغییرات را ایجاد کنند .

بازسازی بنا هم در واقع فرایندی بر روی بناهای تاریخی به حساب می آید که باعث ماندگاری آنها خواهد شد.

در مقابل آن نوسازی ساختمان وجود دارد که به معنی تعمیراتی جزئی است که در واقع ظاهر ساختمان را تغییر میدهند .

در این حالت معمولا در نمای بیرون و نمای داخلی منزل مواردی که به صورت موقتی خراب شده اند و باعث شده که زیبایی داخلی ساختمان دچار آسیب‌دیدگی شوند را نوسازی می گویند .

در این حالت برای افزایش پایداری و زیبایی دکوراسیون داخلی و حتی تزئینات بیرونی ساختمان از نوسازی استفاده می کنند.

برای بازسازی آپارتمان در ابتدا باید درخواست مجوز تعمیرات را بدهید .

برای این کار تاییدیه شهرداری و اخذ مجوز را داشته باشید تا بتوانید بازسازی خانه را انجام دهید .

اما مواردی هم هستند که نیاز به دریافت مجوز برای آن نمی باشد که به شرح زیر هستند :

اقداماتی که مربوط به تعویض و تعمیر کف سازی طبقات و زیر زمین می‌شوند نیاز به مجوز ندارد سیمانکاری و سفید کاری

نقاشی

اقدامات مربوط به تعویض نمای ساختمان

تغییرات مربوط به محوطه حیاط ساختمان

احداث حوض و استخر ساختمان

تعمیرات مربوط به شیروانی و بام

تعمیرات سرویس‌های بهداشتی

تعویض درب و پنجره

نصب کولر و شوفاژ

تعمیرات لوله کشی ساختمان

سیم کشی ساختمان

همانطور که گفتیم بازسازی ساختمان باید بر اساس قوانین و استانداردها انجام گیرد مواردی هم که نیاز به مجوز شهرداری دارند عبارتند از :

تخریب دیوار و تیغه های داخلی ساختمان

جابجایی راه پله

جابجایی دیوارهای پارکینگ هنگامی که باعث از بین رفتن بخشی از پارکینگ می شود

جابجا کردن بخشی از ساختمان که طبق ضوابط شهرداری ممنوع می باشد.

اما بهتر است برای مشاوره گرفتن و راهنمایی از کارشناسان حرفه ای و ماهر در این زمینه با شماره۰۹۱۲ ۲۴۶ ۰۰۸۹ تماس حاصل کنید.

افراد حرفه ای و با تجربه ما می‌توانند در هنگام بازسازی ساختمان در کنار شما باشند و شما را در این فعالیت راهنمایی کنند و حتی می توانید همه مراحل بازسازی خانه را به دست آنها بسپارید تا به بهترین شکل برایتان خانه ای زیبا را ایجاد کنند.

برای بازسازی فرآیند آن را باید در نظر داشته باشید تا در زمان شما صرفه جویی شود. اگر قرار است که بازسازی را به کارشناسان بسپارید بهتر است در هنگام قرارداد دقت کامل را باید به خرج دهید و حتی بهتر است که در تنظیم قرارداد با یک مشاور مشورت نمایید .

شرکت های مهندسی که در زمینه نوسازی و بازسازی آپارتمان فعالیت می‌کنند می‌تواند تعرفه‌های مختلفی را داشته باشند .

از بابت هزینه هزینه بازسازی با ذکر ریزترین جزئیات باید به صورت کتبی ثبت شود .

این جزئیات شامل سهم مالک و پیمانکار در تهیه تجهیزات و لوازم مورد استفاده هزینه انجام پروژه؛ مدت زمان آن ؛اجرای دقیق نقشه ؛دریافت مجوزهای مربوط و… می باشد.

اما گاهی اوقات بازسازی آپارتمان به خاطر روحیه افراد انجام می‌گیرد .

البته که برای انجام این کار می توان با کوچکترین تغییرات فضای منزل را متفاوت‌تر کرد .تحقیقاتی که نشان می‌دهند با تغییراتی که در محل زندگی به وجود می‌آید اثرات مثبتی می توان برای روحیه افراد وجود داشته باشد .

اجرای بازسازی می تواند افزایش روحیه افراد را و حتی سلامت روان و انرژی آنها را بیشتر کنند .

هنگامی که انسان در یک محیط تنوع و تغییر را مشاهده نمی کند دچار خستگی و خمودگی خواهد شد.

 

همه انسان ها تمایل دارند که اوقات زندگی خود را در خانه سپری کنند که از آن محیط احساس رضایت داشته باشند بنابراین برای بناهای فرسوده می توانید از روش های متنوعی برای بازسازی خانه استفاده کنید.

در این زمینه می توانید با افراد حرفه‌ای و کارشناسان ما مشاوره بگیرید و برای انجام کار بهتر با آنها هم صحبت شوید برای این کار می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ تماس حاصل کنید.

برای بازسازی خانه قسمت های مختلفی وجود دارند که نیاز به تعمیرات دارند .برای مثال در سرویس بهداشتی پس از مدتی به دلیل وجود رطوبت و آب ممکن است افراد از دیدن پوسیدگی و زنگ زدن کابینت ها رضایت نداشته باشند برای همین بهتر است که تا زمانی که پوسیدگی ها بیشتر نشده آنها را بازسازی نمایید .

در بازسازی سرویس بهداشتی اولین اولویت رفتن به سراغ عایق بندی کف و دیوارها می باشد.

البته در هنگام بازسازی سرویس بهداشتی می‌توانید از کابینت‌هایی استفاده کنید که ضد زنگ و ضد رطوبت باشد.

برای مثال کابینت های پی وی سی می توانند این قابلیت را به شما بدهند تا زمان زیادی را در سرویس بهداشتی با همان کیفیت اولیه باقی بماند .

ایده های مختلفی برای بازسازی فضاهای ساختمان وجود دارد که هر کدام را می توان برای زیباسازی فضای داخلی منزل به کار برد .

برای این کار می‌توانید با مشاوران اجرایی ما تماس حاصل کنید و از آنها اطلاعاتی کسب کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ تماس حاصل کنید.

در هنگام بازسازی خانه در ابتدا باید هدف خود را از انجام این کار بدانید .برای انجام این کار بهتر است که اولویت بندی قرار دهید و با یادداشت کردن اولویت‌های خود بر روی کاغذ می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید .

برای بازسازی آپارتمان بهتر است که در ابتدا به سراغ اصلی ترین قسمت خانه یعنی آشپزخانه بروید و کابینت های آن را نظاره کنید و ببینید که نیاز به بازسازی دارند و یا باید آنها را به طور کلی تعویض نمایید .

اگر قرار است که بازسازی کابینت را انجام دهید بهتر است که این کار را به کابینت سازان و استادکاران حرفه‌ای بسپارید به دلیل اینکه آنها در این زمینه فعالیت کردند و می دانند که بهترین کار برای بازسازی کابینت های آشپزخانه چه می باشد.

برای مثال کابینت ها به وسیله المان های مختلفی ممکن است آسیب دیدگی ها را ترمیم کنند و این در حیطه کاری استادکارانی قرار دارد که سال هاست در زمینه کابینت سازی فعالیت می کنند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی :  مد و دکوراسیون تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.