کودک و خانواده  بهترین تور کیش از تهران را از کجا رزرو کنیم؟ - گوم اسکول

کیش یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. در این جزیره جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث شده افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب کنند. جزیره کیش ۹۱ کیلومترمربع مساحت داشته و در آن جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند شهر کاریز، ساحل مرجانی، پلاژ آقایان و بانوان همچنین پاساژهای زیادی وجود دارد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه اطلاع از بهترین قیمت تور کیش و روشی برای رزرو آن آشنا شوید.

بهترین زمان شرکت در تور کیش

کیش در هر زمان از زیبایی‌های خاص خود برخوردار است و می‌توانید با سفر به آن از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا لذت ببرید. شهرهای جنوبی کشور به دلیل فاصله کم با خط‌استوا تابستان‌هایی بسیار گرم دارند. تابش مستقیم نور خورشید باعث می‌شود که رطوبت هوای این مناطق نیز بسیار افزایش یابد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بهار و پاییز را برای شرکت در تور کیش از تهران انتخاب کنید؛ زیرا در این فصل‌ها شرایط جوی در بهترین حالت ممکن قرار دارد و می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این جزیره دیدن کنید. البته اگر قیمت تور کیش لاکچری مساله‌ای مهم برای شما محسوب می‌شود، پیشنهاد ما به شما این است که اواخر پاییز به این منطقه سفر کنید. در این زمان به‌دلیل حضور کم‌تر گردشگران، هزینه‌های اقامت و گردش در کیش کاهش می‌یابد. اگر بهار یا پاییز را برای سفر به این جزیره انتخاب کرده‌اید، به‌دلیل ازدحام ممکن است مکان مناسبی برای اقامت پیدا نکنید؛ پس بهتر است زیرانداز و چادر همراه خود داشته باشید.

تفریحات آبی در کیش

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد این جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنند، امکان انجام تفریح‌های آبی است. در کیش امکانات مختلفی برای انجام پاراسل، شاتل، غواصی، فلای‌بورد، اسکوتر زیردریایی، پدل بورد، قایق‌سواری و ماهیگیری وجود دارد. اگر علاقه‌مند به این تفریح‌ها هستید، کیش بهترین مکان برای انجام آن‌ها محسوب می‌شود. در این جزیره محل‌های مشخص شده برای شنا و غواصی تعبیه شده است.

علاقه‌مندان به غواصی می‌توانند به آموزشگاه‌‌های معتبر غواصی کیش رفته و در آن‌ها دوره‌های آموزشی را بگذرانند. در این مراکز پس از سپری کردن آموزش‌ها مدارک معتبری به شما اعطا خواهد شد. ساحل مرجانی یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه غواصی و گذراندن دوره‌‌های آن است. در این بخش از کیش تعدادی آموزشگاه غواصی وجود دارد. همچنین می‌توانید همراه بومیان جزیره به دل دریا رفته و ماهی‌گیری کنید.

مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی

کنار دریا و وسط ساحل مسیری تعبیه شده است که افراد می‌توانند در آن دوچرخه‌سواری کرده یا پیاده‌روی کنند. این مسیر مناظر طبیعی شگفت‌انگیزی دارد. در مسیر مشخص شده می‌توانید از یک سمت جزیره به سمت دیگر آن رفته و از آبی دریا لذت ببرید. همچنین مکان‌‌هایی در این مسیر تعبیه شده است که در آن می‌توانید دوچرخه کرایه کنید.

انواع روش رزرو تور کیش از تهران

روش‌های مختلفی برای رزرو این تور وجود دارد که شامل مراجعه یا تماس با آژانس‌های مسافرتی و رزرو تور به‌صورت آنلاین می‌شود. ما در ادامه به بررسی معایب و ویژگی‌های هرکدام از این روش‌ها می‌پردازیم.

مراجعه یا تماس با آژانس‌های مسافرتی

درصورتی‌که بخواهید حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کرده و با این روش تور رزرو کنید، باید زمان زیادی را برای رفت‌وبرگشت خود صرف کنید. هنگامی‌که به قصد رزرو تور کیش هتل ۵ ستاره به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کنید، نمی‌توانید اطلاعات کافی درباره قیمت این تورها کسب کنید. شاید بهترین مزیت این روش روبرو شدن با مسئول تور و دریافت برنامه این سفر باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای رزرو تور از این روش استفاده نکنید.

مراجعه‌ به سایت‌های اینترنتی

یکی‌دیگر از روش‌ها برای رزرو تور استفاده از سایت‌های اینترنتی است. با این روش می‌توانید بدون اتلاف وقت تور موردنظر خود را رزرو کرده یا از قیمت‌های دیگر تورها مطلع شوید. تاکنون سایت‌های زیادی در حوزه گردشگری شروع به فعالیت کرده‌اند که علی بابا یکی از بزرگ‌ترین آن‌‌ها به‌شمار می‌رود. این شرکت سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و ابتدا فقط امکان خرید بلیط در آن وجود داشت؛ اما درحال حاضر می‌توانید بلیط و تور موردنظر خود را هم بخرید. علی بابا به خریداران تضمین می‌دهد که بهترین قیمت تور کیش ارائه شده در بازار را به آن‌ها ارائه کند. در این سایت می‌توانید اطلاعات کافی درباره زمان سفر، هتل، غذاها و… را مشاهده کرده و مراحل رزرو آن را پشت‌سر بگذارید.

ما در این مطلب به بررسی روش‌های رزرو تور کیش از تهران، یکی از جاذبه‌های گردشگری آن و بهترین زمان سفر به این جزیره پرداختیم. اگر تجربه رزرو تور کیش از علی بابا یا انجام تفریح‌های آبی در این جزیره را داشتید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما و دیگر کاربران درمیان بگذرید تا افراد با اطلاعات بیشتری به این جزیره زیبا سفر کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 204 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.