کودک و خانواده  بهترین داروی گیاهی برای تقویت جنسی مردان - گوم اسکول

میخک گیاهی چند منظوره است. یعنی هم به تقویت مغز کمک می کند هم می تواند مشکلات گوارشی را برطرف کند. هم می تواند باعث تقویت جنسی مردان شود و هم به  درمان ناباروری زنان کمک کند. به گفته داود حاج محمدخانی محقق و پژوهشگر طب سنتی میخک دارای طبیعتی گرم و خشک است که خواص فراوانی برای سلامتی افراد دارد.
او درباره خواص میخک گفت:« افراد برای کم کردن سودای مغز و از بین بردن ترس و وحشت خود می‌توانند از دم کرده آن استفاده کنند. این دمنوش از ۱۰ گرم میخک و یک لیتر آب تهیه می‌شود که روزانه دو فنجان از این دمنوش را باید میل کرد. بانوان برای تقویت رحم، کمک به تخمک‌ها و بارور شدن می‌توانند میخک و رازیانه را پودر کرده و سپس به طور مساوی مخلوط و صبح و عصر یک قاشق مرباخوری از آن را میل کنند.آقایان دو گرم میخک را پودر کرده و با شیر تازه مخلوط کنند و به مدت ده روز میل کنند این ترکیب برای تقویت قوای جنسی مردان مفید است.» بیشتر بخوانید بهترین معجون برای تقویت جنسی مردان چیست؟

این محقق و پژوهشگر طب سنتی در ادامه به باشگاه خبرنگاران گفت:« افراد برای تقویت کبد و طحال، از بین بردن نفخ، باد شکم و حالت تهوع خود می‌توانند از دمنوش میخک استفاده کنند؛ طرز تهیه این دمنوش به این صورت است که ۲۰ گرم میخک را در یک لیتر آب بجوشانند و سپس صاف کرده روزی دو فنجان استفاده کنند. افراد می‌توانند نسبت مساوی پودر میخک، دارچین و رنجبیل را با ۳ برابر آن عسل اضافه مخلوط کرده و روزی ۲ قاشق مرباخوری میل کنند این معجون برای کاهش درد مفاصل مفید است. مخلوط پودر میخک با رازیانه، زیره سبز و سیاه، زنجبیل و مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری از آن برای دفع سردی معده و تقویت دستگاه گوارش مفید است.افراد برای از بین بردن بوی بد دهان و ضدعفونی کردن لثه خود می‌توانند میخک را با آب لیموی تازه بخیسانند و سپس تفت دهند، سپس پودر این ترکیب را با آب مخلوط کرده و لثه خود را با آن ماساژ دهند.»
نکته:بهتر است افرادی که سنگ کلیه دارند و یا به مشکلات کلیوی مبتلا هستند میخک مصرف نکنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 456 views بار دسته بندی :  بارداری و اقدام تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.