کودک و خانواده  بهترین داروی گیاهی برای زایمان طبیعی راحت - گوم اسکول

«گیاه مریم گلی خواص شگفت انگیزی برای سلامتی افراد به خصوص مادران باردار دارد.بانوانی که می‌خواهند زایمان طبیعی و راحتی داشته باشند می‌توانند چهار روز قبل از از زایمان، روزانه یک فنجان دمنوش مریم گلی را میل کنند.» داود حاج محمد خانی، محقق و پژوهشگر طب سنتی، با بیان این مطلب گفت:« مریم گلی یا کلپوره گیاهی است که خاصیت‌های فراوانی دارد که یکی از مهمترین آنها راحت کردن زایمان طبیعی برای زنان است. »
این محقق و پژوهشگر طب سنتی در ادامه درباره خواص این دارو گیاهی گفت:« برای درمان اختلالات کبدی، تب و سرماخوردگی، پایین آمدن قند خون و تصفیه خون پس از جوشاندن ۲۵ گرم گل و برگ گیاه مریم گلی در یک لیتر آب آن را صاف کرده روزانه دو فنجان میل کنید. برای درمان زخم‌ها و آفت‌های مزمن دهان می‌توانید آب جوشانده غلیظ گیاه مریم گلی را با نصف مقدار آن گیاه مازو مخلوط کنید و دهان خود را با آن شستشو و ضدعفونی کنید.» بیشتر بخوانید فواید زایمان طبیعی چیست؟
 

او در ادامه به باشگاه خبرنگاران گفت:« برای تقویت موی سر ۱۰ گرم گیاه مریم گلی را در یک لیتر آب بجوشانید موها را با آن شستشو دهید؛ این کار باعث کاهش چربی سر می‌شود و برای تقویت پوست و مو هم مفید است. ۲۰ گرم کلپوره را با ۱۰ گرم اسطوخودوس را ترکیب و در یک لیتر آب بجوشانید. این دمنوش برای درمان صرع، تشنج و آرامش اعصاب بسیار مفید است. همچنین این دمنوش شادی آور است و هضم غذا را آسان می‌کند.»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 511 views بار دسته بندی :  بارداری و اقدام تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.