کودک و خانواده  درمان اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا  - گوم اسکول

اولین بیماری که به ویروس کشنده کرونا مبتلا شده بود، درمان و از بیمارستان مرخص شد. این زن ۵۶ ساله که در شهر ووهان، اولین محل شیوع ویروس کرونا، زندگی می کند، به عنوان اولین نفر از مبتلایان به این ویروس خطرناک درمان شد. پزشکان پس از بررسی وضعیت این زن و نداشتن تب به مدت ۶ روز به او اجازه ترخیص از بیمارستان را دادند.
این بیمار ۱۰ ژانویه، دو روز پس از ورود به شانگهای، به این ویروس مبتلا شد و ۱۵ ژانویه در بیمارستان بستری شد. پزشکان ابتلای این زن به ویروس کرونا را به عنوان اولین مورد در این منطقه تایید کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مدت درمان وضعیت این زن بهبود پیدا کرد و دمای بدن او به مدت شش روز افزایشی نداشت.
کمیته سلامت ملی چین روز شنبه تائید کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به حدود دو هزار نفر رسیده است. علائم شایع ابتلا به این ویروس مشکلات تنفسی، تب، سرفه، تنگی نفس است. رسانه‌های رسمی چین گزارش دادند شمار کسانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باخته‌اند به ۵۶ نفر رسیده است. در پی شیوع این ویروس مرگبار، نخستین شهر در خارج از منطقه ووهان چین نیز قرنطینه شد.

ویروس کرونا

استفاده از داروی ایدز برای درمان کرونا

گفته می شود پزشکان استفاده از داروی مبارزه با ویروس اچ ای وی را برای درمان ویروس مرموز کرونا در شهر پکن پایتخت چین آغاز کردند. پزشکان گفته اند که کار استفاده از این داروها برای درمان بیماران فعلا در بیمارستان های پکن انجام می شود، زیرا داروی مقابله با اچ ای وی تاثیر فراوانی در درمان ویروس ناشناخته دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 415 views بار دسته بندی :  چه خبر؟ تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.