کودک و خانواده   اخم نکنید، ابرو ندارید! - گوم اسکول

 

 

اخم نکنید، ابرو ندارید!

 

 کاشت ابرو، کمان ابرو می آفریند؟

 

به تصویر یک صورت نگاه کنید، حالا ابرو ها را با دست بپوشانید، جذاب تر شد؟ چهره ی انسان بدون ابرو، از درک و نشان دادن واکنش های مختلف رفتاری محروم است. بسیاری از شما در موارد تعجب، خوشحالی یا خشم از ابروهای خود استفاده می کنید. از دیدگاه زیبایی شناسی ظاهری، ابرو نقش مهمی را در داشتن صورتی جذاب ایفا می کند.

 

 

 با توجه به ساختار فولیکولی و میزان پر بار بودن بانک ابرو می توانید از اینکه کمان ابرو هستید یا خیر خوشحال و یا غمگین باشید. ابرو به منزله ی یار چشم محسوب می شود و بدون آن چشم و نگاه نفوذی در دل نخواهد داشت. شکل ابرو، انگار که از حس و حال آدم ها سخن می گوید. مثلا خانمی با ابروهای به اصطلاح هشت (^ ^) صورتی خود گرفته و یا مغرور از خود نشان می دهد با این تفسیر گویای خصوصیت شخصیتی فرد نیست.

 

 

محبوبیت کاشت ابرو در میان خانم ها از آقایان بیشتر است. این مسئله به تاریخچه  ی این آراستن ابرو بر می گردد. در کتب و اسناد ادبی، به کمان ابرو لیلی و معشوق اشاره شده . حتی در تصاویر مینیاتوری از طراحی ابرو به عنوان ابزاری برای جذاب کردن هر چه بیشتر نقاشی استفاده می شود.

 

شکل یا مدل در کاشت ابرو از نکات موثر در این تغییر زیبایی رایج است. در پروسه ی کاشت ابرو اختیار این را دارید که از ابروان کوتاه، بلند، کشیده، کمان، هشت و یا هاشور برخوردار باشید. میزان عدم موفقیت در کاشت طبیعی ابرو بالا است، چون از بانک موی افراد استفاده می شود. بانک موی هر کس با بدن او سازگاری دارد. میزان ریسک پذیری در کاشت ابرو به دلیل حجم کم پایین تر از دیگر موارد خواهد بود. دوران نقاهت هم زمان و حواشی کم تری را هم نسبت به کاشت مو در بر دارد.

 

جایگزین کاشت ابرو چیست؟

استفاده از مداد و سایه ی ابرو به عنوان جایگزینی برای کاشت ابرو بستگی به سبک زندگی، سلیقه و حجم ابروهای شما دارد. برخی افراد از داشتن ابرو باریک و کم پشت راضی هستند و زیبایی را در سادگی و دست نخوردگی می بینند. یک سری از انسان ها هم با کاشت طبیعی ابرو همراه با مجلات مد و افراد جامعه، راه خود را پیدا کرده اند. اما با توسعه ی نقطه نظرات بهداشتی و زیبایی در هر چه طبیعی تر شدن روال کاشت مو، محبوبیت این کار رو به افزایش می باشد ,و با دیدن تصاویری از این قبیل به تایید این راهکار برای رسیدن به زیبایی بصری می رسیم.

 

 

         

 

بعد از کاشت ابرو به مراقبت های ویژه برای حداکثر ۵ روز نیاز دارید. تا جایی که امکان دارد به ابرو فشار وارد نکنید. زیر نور مستقیم آفتاب برای جلوگیری از آسیب به فولیکول های مو قرار نگیرید، ابرو ها را تا ۵ روز مرطوب نکنید، از داروهای مسکن برای تسکین در صورت احساس درد استفاده کنید. برای شستشوی ابرو پس از دوران نقاهت، از شوینده های ملایم مثل صابون یا شامپو بچه استفاده کنید. از مصرف دخانیات، کافئین و غذاهای حاوی ویتامین E مثل آجیل، برخی سبزیجات و ماهی به صورت مکرر پرهیز کنید. تا ۳ هفته از رنگ ابرو و استفاده از موارد آرایشی ابرو خودداری کنید. بعد از رعایت این نکات از داشتن ابروهای هاشور خورده و شگفت انگیز خوشحال باشید.

 

 

 

 

چقدر کاشت ابرو آقایان رایج است؟

 

محبوبیت کاشت ابرو در آقایان هم به تازگی دیده شده. ببینید نردبام زیبایی تا کجای آسمان بالا رفته که زن و مرد به دنبال ابرو درمانی هستند. خب قبول داریم این مسئله در میان آقایان کمتر بوده اما شواهد نشان می دهد که مردها پس از کاشت مو و کاشت ابرو به فکر قوس ابرو هم افتاده اند و در صفوف کلینیک های زیبایی کاشت برای رسیدن به معشوق هستند.

 

افراد به دلایل متعددی اقدام به کاشت ابرو می کنند. گاهی درمان های شیمیایی منجر به ریزش ابرو و خالی شدن چهره ی افراد می شود. این مسئله در مردان و زنان شایع است و ضرورت کاشت ابرو را ایجاد می کند. کاشت مو با ابرو به طور طبیعی با برداشت فولیکولی از بانک موی شما امکان پذیر است. از مزیت های این جراحی، اطمینان در بدون بازگشت بودن ریزش ابرو است. داشتن صورتی با ابروهای پرپشت و خوش مدل با فرم صورت،  انتخاب کلینیک مناسب، بانوان را بی نیاز از آرایش مصنوعی می سازد. انتخاب یک کلنیک زیبایی و تخصصی هم  سرنوشت ساز است. سعی کنید از تجربیات دیگران و مشاهده ی نتایج و سابقه ی یک کلینیک بهترین تصمیم را برای یک کاشت ابرو بی نظیر داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.