کودک و خانواده  با این روش ها به راحتی زیباتر شوید! - گوم اسکول

کاشت مو

بسیاری از افراد به دلیل ابتلا به بیماری های مختلف یا دیگر عوامل دچار ریزش مو شده اند, یا بسیاری از خانم هایی در دوران بارداری و پس از آن دچار ریزش مو می شوند.

موها در اغلب موارد پس از گذراندن دوره نقاهت مجددا رشد می کنند. اما در مواردی هم شاهد ریزش دائمی یا رشد کم هستیم که یکی از راه های بازگرداندن موها, کاشت مو است.

کاشت موی طبیعی

در گذشته روش های مختلفی برای کاشت مو وجود داشت که پس از پیوند, مشخص بود که موها کاشته شده اند و طبیعی نیستند.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی, روش های جدیدی به میان آمده اند که پس از پیوند, تفاوتی بین موهای کاشته شده و طبیعی وجود ندارد و اصلا قابل تشخیص نیست.

دلیل طبیعی بودن کاشت موی طبیعی آن است که برای پیوند زدن موها, از موهای پشت سر و اطراف گوش های خود فرد استفاده می کنند و به مناطقی که دچار ریزش و طاسی شده است پیوند می زنند. به این نواحی “بانک مو” می گویند.

کاشت مو فقط محدود به پیوند موهای سر نیست و می توان از این روش برای پرپشت کردن ریش و سبیل, کاشت ابرو و نواحی که دچار سوختگی و زخم شده است, نیز استفاده کرد.

یکی دیگر از روش های زیبایی, مربوط به زیبایی اندام است که این مورد نیز شامل افرادی است که به دلیل بیماری های مختلف داروهایی مصرف کرده اند که مبتلا به چاقی مفرط شده اند و یا خانم های بارداری که در دوران بارداری بیش از اندازه اضافه وزن پیدا کرده اند.

البته افراد دیگری که به دنبال زیبایی اندام خود هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند با این تفاوت که باید شاخص توده بدنی آن ها از ۲۵ یا ۳۰ بالاتر باشد.

پیکر تراشی چیست؟

پیکرتراشی روشی برای کم کردن سریع وزن است. شما می توانید با مراجعه به پزشک در طی چند جلسه مقدار قابل توجهی از وزن خود را کم کنید. در پیکر تراشی که خود دارای انواع متفاوتی است, با روش های مختلف چربی های بدن را خارج می کنند.

به کمک پیکر تراشی می توان قسمت های مختلف بدن را لاغر کرد.

پیکر تراشی خود روش های مختلفی دارد از جمله: لیپولیز, لیپوساکشن, لیپوماتیک و بادی جت

در ادامه تفاوت این روش ها را با یکدیگر بررسی می کنیم:

تفاوت روش لیپوماتیک و لیپوساکشن

هر دو روش به صورت موضعی هستند. تفاوتی که این دو روش با یکدیگر دارند آن است که تخلیه چربی در روش لیپوماتیک بدون حرارت انجام می شود و تنها با وارد کردن ضربات متعددی به بدن به صورت فیزیکی, چربی ها را تخلیه می کنند. اما در روش لیپوساکشن ابتدا چربی ها را توسط دستگاهی با حرارت می سوزانند و سپس از بدن خارج می کنند.

جالب است بدانید که در روش لیپوماتیک می توان چربی های بدن را به سایر نقاط بدن تزریق کرد ولی در روش لیپوساکشن به دلیل سوزانده شدن چربی ها این امکان وجود ندارد.

تفاوت روش بادی جت و لیپوماتیک

روش لیپوماتیک را در بالا توضیح دادیم, اما روش بادی جت به این صورت است که چربی ها توسط فشار آب زیاد شکسته شده و از بدن خارج می شوند.

روش بادی جت کمترین درد را نسبت به سایر روش ها دارد, همچنین دوران نقاهت آن کوتاه است.

تفاوت لیپولیز و لیپوماتیک

در روش لیپولیز به کمک یک دستگاه, چربی ها را توسط امواج فراصوت ذوب می کنند و سپس از بدن خارج می کنند.

در روش لیپوساکشن نیز به علت ذوب شدن چربی, امکان انتقال و تزریق آن به سایر نقاط بدن وجود ندارد.

اما درروش لیپولیز, با توجه به اینکه چربی ها به صورت مایع از بدن خارج می شوند, اما با اینحال می توان آن را به سایر نقاط بدن تزریق کرد.

منبع : https://kashtemou.com/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.