کودک و خانواده  بهترین قیمت پوشک بچه در نی نی ایرانی - گوم اسکول

امروزه خرید پوشک بچه تبدیل به یکی از معضلات خانواده‌هایی شده که فرزندانی زیر سه سال دارند؛ چراکه تحریم‌های وارده بر ایران موجب کمیاب شدن بسیاری از برندهای پوشک شده است. افزون بر این احتکار بسیاری از افراد سودجو هم موجب افزایش قیمت پوشک در ایران شد، به همین جهت خرید پوشک با قیمت مناسب و کیفیت عالی کمی سخت به نظر می‌رسد. از آنجا که پوست بدن نوزادان و کودکان بسیار حساس و لطیف است، حتماً باید از پوشکی برای آن‌ها استفاده کرد که موجب بروز حساسیت‌هایی مثل قرمزی یا سوختگی پا نشود. در مرحله اول برای خرید یک پوشک باکیفیت باید فروشگاهی را انتخاب کنید که همواره پوشک بچه را در ویترین خود موجود دارد، سپس با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین پوشک بچه را خریداری کنید، اما بهترین فروشگاه پوشک بچه کجاست؟

نی نی ایرانی، کامل‌ترین فروشگاه لوازم بهداشتی کودک

شاید کمی غیرمعمول به نظر برسد، اما بیشتر از خرید لباس برای نوزاد، خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی از او حائز اهمیت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین لوازم بهداشتی مورد نیاز کودک هم همان پوشک بچه می‌باشد، بهتر است برای خرید پوشک بچه همواره یک فروشگاه در دسترس خود داشته باشید تا معطل پیدا کردن پوشک در شهر و استان خود نشوید. نی نی ایرانی به عنوان یک فروشگاه جذاب و کامل یکی از آن دست فروشگاه‌هایی است که همواره پوشک بچه را موجود دارد تا پدر و مادرها برای خرید پوشک فرزند خود دچار مشکل نشوند.

مدیران نی نی ایرانی که از جوانان حرفه‌ای ایرانی هستند، این فروشگاه اینترنتی را از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی کردند تا بتوانند کمک بزرگی به خانواده‌ها در تامین لوازم بهداشتی فرزندانشان بکنند. نی نی ایرانی با دارا بود نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت معتبرترین و مطمئن‌ترین وبسایت فروشگاهی لوازم بهداشتی کودک به شمار می‌رود که به راحتی می‌توانید از آن خرید کنید.

مزایای خرید از نی نی ایرانی کدامند؟

  1. خرید اینترنتی با سرعت بالا و تحویل به موقع
  2. خرید اینترنتی در بستر امن فروشگاه نی نی ایرانی
  3. ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز هرگونه مشکل
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته از سایت
  5. ارائه تنوع محصولات با قیمت‌های تخفیفی

با توجه به موارد فوق با قاطعیت می‌توان گفت که خرید پوشک از نی نی ایرانی از نظر مالی و کیفی به نفع خانواده‌ها خواهد بود، اما نی نی ایرانی کدام برند پوشک را برای خرید پیشنهاد می‌کند؟

پوشک مولفیکس، باکیفیت‌ترین برند قدیمی پوشک

برند مولفیکس به عنوان تولید کننده پوشک و لوازم بهداشتی کودک متعلق به یک شرکت در ترکیه می‌باشد، که از سال‌ها قبل وارد ایران می‌شد. این پوشک کاملاً خارجی از بدو ورود تا کنون مورد استفاده بسیاری از خانواده‌ها بوده و به نظر مصرف کنندگان دو ویژگی بارز در مولفیکس موجب محبوب شدن این پوشک شده است. پوشک مولفیکس قدرت جذب بسیار بالایی دارد و به هیچ وجه امکان نشت در آن وجود نخواهد داشت، این دو مزیت بزرگ برای چشم پوشی از قیمت آن کفایت می‌کند. به همین جهت مولفیکس به عنوان یک پوشک باکیفیت در ایران همواره پر فروش بوده است، امروزه که واردات پوشک از خارج از کشور نیز سخت شده و بسیاری از فروشگاه‌ها پوشک مولفیکس را با قیمت بالا به فروش می‌رسانند، نی نی ایرانی به فکر جیب خانواده‌های ایرانی می‌باشد.

قیمت پوشک مولفیکس بسته به تعداد هر بسته و سایز آن متفاوت است، اما فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی بر روی قیمت‌ها تخفیفات ویژه‌ای ارائه کرده تا خانواده‌ها بتوانند پوشک باکیفیت و مناسب پوست حساس فرزندشان را خریداری کنند.

پوشک بی بی لینو خارجی، اما با کیفیت

از دیگر برندهای تولید کننده پوشک خارجی می‌توان به بی بی لینو اشاره کرد که پوشک بچه را با بالاترین حد از کیفیت تولید و روانه بازار می‌کند. پوشک بی بی لینو که تولید کشور یونان می‌باشد در شرکتی با بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی کاری طراحی و تولید شده است. این محصول در دو مدل پوشک شورتی و پوشک چسبدار تولید می‌شود تا برای استفاده نوزادان و کودکان راحت باشد. جالب است بدانید که این برند، پوشک بی بی لینو را در سایز بندی از یک تا هفت تولید می‌کند و قدرت جذب بسیار بالایی نیز دارد.

اگر به دنبال خرید یک پوشک با کیفیت برای فرزند خود باشید، به طور قطع پوشک بی بی لینو انتخاب مناسبی خواهد بود، قیمت این برند پوشک نیز بسته به سایز و تعداد هر بسته تعیین می‌شود. خوشبختانه با وجود تحریم‌های شدید امکام خرید پوشک بی بی لینو در ایران وجود دارد و تأمین کنندگان پوشک از خارج آن را به میزان نیاز کشور تهیه و توزیع می‌کنند. فروشگاه نی نی ایرانی هم در ویترین فروشگاه مجازی خود پوشک بی بی لینو را برای فروش دارد و البته تخفیفات بسیار خوبی را برای آن لحاظ کرده است.

خرید پوشک یک ضرورت است!

در عصر حاضر دوره استفاده از کهنه و مشماع برای کودکان بسیار قدیمی شده است و عموم خانواده‌های ایرانی از پوشک کامل و آماده برای فرزندان خود استفاده می‌کنند. نکته‌ی مهم آن است که نباید هر مدل پوشکی را برای کودکان امتحان کرد، بسیاری از پوشک‌های موجود در بازار از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و به علت داشتن مواد و متریال نامرغوب می‌تواند به پوست کودکان آسیب بزند. به همین خاطر صرف نظر از قیمت پوشک، به کیفیت آن توجه کنید و حتماً پوشک‌های با کیفیتی مثل پوشک مولفیکس و بی بی لینو را برای فرزندتان خریداری کنید.

با نی نی ایرانی، نگران پوشک نباشید!

فروشگاه بزرگ نی نی ایرانی با توانایی که دارد تنوع بالایی از پوشک کامل بچه را تهیه و به فروش می‌رساند که پوشک مولفیکس و بی بی لینو هم جزو آن‌ها هستند. بنابراین با وجود فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی دیگر نگران تامین پوشک فرزند خود نباشید، شما در هر زمانی از شبانه روز که به خاطر آوردید باید برای فرزندتان پوشک خریداری کنید به نی نی ایرانی وارد شوید و خرید خود را ثبت کنید. کادر حرفه‌ای و مجرب بی بی ایرانی در سریع‌ترین زمان ممکن پوشک خریداری شده شما را ارسال خواهند کرد. در نی نی ایرانی سرعت بالا، کیفیت خدمات رسانی و سهولت در خرید را با هم تجربه خواهید کرد…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.