کودک و خانواده  بهترین کیک تولد را از ما بخواهید! - گوم اسکول

مهم‌ترین چیزی که برای برگزاری یک جشن تولد به آن نیاز دارید، کیک تولد است به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید کیک تولد دچار وسواس زیادی هستند زیرا می‌خواهند کیکی را برای جشن تولد خود یا دوستانشان سفارش دهند کهاز هر نظر بدون عیب و نقص باشد. سفارش کیک تولد کار چندان آسانی نیست زیرا امروزه میزان تنوع کیک‌ها و تزئیناتی که می‌توانید برای کیک‌های تولد انتخاب کنید، به قدری زیاد شده است که انتخاب یک کیک تولد پسرانه یا دخترانه نیاز به مدتی فکرکردن و جستجو در میان ژورنال‌های کیک برای انتخاب بهترین کیک و تزیین آن مطابق با سلیقه فردی که قرار است تولدش را جشن بگیرید دارد به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین کیک‌های تولد کمک کند بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

چهار نکته مهم درباره انتخاب بهترین کیک تولد

برخی از افراد تصور می‌کنند که برگزاری یک جشن تولد تجملاتی و پرهزینهمی‌تواند یک شب به یادماندنیبرای آن‌ها و دوستانشان رقم بزند درحالی که گاهی بامقداری خلاقیت در نحوه برگزاری تولد و انتخاب یک کیک زیبا و در عین حال خوشمزه می‌توان یک جشن تولد خاطره‌انگیز برگزار کرد. همچنین هر چه قدر هم که برای جشن تولدتان برنامه‌ریزی کرده باشید اما نتوانید یک کیک جذاب و خوش‌طعم برای پذیرایی از میهمانانتان تهیه کنید شاید جشن شما آن طور که انتظار داشته‌اید پیش نرود. بههمیندلیل ما در این بخش نکاتی را گوشزد خواهیم کرد که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین کیک‌های تولد کمک کند.

وزن کیک تولد باید چقدر باشد؟

قبل از انجام هر کاری باید یک لیست دقیق از تعداد میهمانان تهیه کنید تا بتوانید مطابق با آن یک کیک بااندازه مناسب سفارش دهید. کیکی که سفارش می‌دهید باید از نظر وزن و اندازه به گونه‌ای باشد که به همه میهمانان به مقدار کافی برسد. گاهی اوقات بی‌توجهیبهاندازه کیک باعث می‌شود که به میهمانان یک برش بسیار کوچک از کیک برسد و یا در انتهای جشن آنقدر کیک باقی بماند که مجبور شوید بخشی ازآن را دور بریزید.

اگر نمی‌دانید که با توجه به تعداد میهمانانتان چه مقدار کیک نیاز دارید می‌توانیددر هنگام سفارش کیک، تعداد میهمانان تان را به قنادی مورد نظرتان بگویید تا آنها با توجه به اطلاعاتی که در اختیارشان قرار میدهید یک کیک مناسب برای شما آماده کنند. البته بهتر است بدانید که معمولاًشیرینی‌فروشی ها برای هر نفر با توجه به خواسته مشتری بین صد تا دویست گرم کیک در نظر میگیرند.

بهترین طعم و مزه برای کیک‌های تولد کدام است؟

انتخاب طعم کیک یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از خرید کیک تولد به خوبی درباره آن فکر کنید. بسیار از افراد ترجیحمیدهندکیک هایوانیلی یا شکلاتی را برای برگزاری جشن تولد انتخاب کنند زیرا معمولاً اکثر افراد کیک هایوانیلی یا شکلاتیرا دوست دارند.با این حال انتخاب طعم کیک به ذائقه و سلیقه خودتان برمیگردد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که سلیقه خودتانرا در اولویت قرار دهید و مطابق با آن یک کیک مناسب سفارش بدهید. اگر به دنبال طعم های خاص و غیر تکراری هستید میتوانید به سراغ کیک‌هایی با طعم نارگیل یا انبه بروید.

 همچنین برخی از افراد علاقه دارند که از تکه‌های شکلات یا میوه در داخل کیکی که سفارش می‌دهند استفاده شود. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید؛ بهتر است بدانید که محدودیتی در این بارهوجود ندارد؛ بنابراین با خیال راحت هر آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. البته بیشتر افرادیکه کیک های تولد را سفارش میدهندمیخواهند که در داخل کیکتکه‌هایی از مغز گردو، بادام‌زمینی، موز یا تکه‌های شکلات وجود داشته باشد.

چه نوع تزیینی را برایکیک های تولد انتخاب کنیم؟

خوشبختانه در سالهای اخیر نحوه پخت و تزیین کیک های تولد دچار تغییر و تحولات زیادی شده است به نحوی که تقریباً شما میتوانید هر نوع تزیینی را برای کیک جشن تولد تانانتخاب کنید. به عنوان مثال امکان چاپ تصویر بر روی کیک و یا تزیین کیک تولد پسرانه با توجه به شخصیت‌هایکارتونی وجود دارد. خمیر فوندانت این امکان را برای قنادان فراهم کرده است که بتوانند تزیینات خلاقانه‌ای را بر روی کیک‌ها و شیرینی‌ها انجام دهند. اگر به ویترین شیرینی‌فروشی ها به دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که تزئیناتکیک های تولد جدید چقدر با گذشته متفاوت است. البته هنوز هم افرادی هستند که کیک های تولد ساده را ترجیح می‌دهند اما شما میتوانید با توجه به تم جشن تولد و یا شخصیت‌هایکارتونی مورد علاقه خود، کیک‌های متفاوتی را برای جشن‌های مختلفی مانند تولد، مراسم ازدواج و… سفارش بدهید.

بهترین کیک تولد را از کجا بخریم؟

 

هر چه قدر هم که درباره طعم، اندازه و تزیینات کیک‌های تولد سخت‌گیر باشید، بازهم برای این که بتوانید یک کیک تولد زیبا و خوشمزه برای جشن تان داشتهباشید باید یک شیرینی فروشی معتبر برای خرید کیک انتخاب کنید. مطمئناً هیچ کدام از ما علاقه‌ای به خوردن یک کیک مانده و بی کیفیت نداریم پس انتخاب یک شیرینی فروشی معتبر و شناخته شده می‌تواند تا حدود زیادیخیال شما را بابت کیفیت کیکی که قصد دارید آن را سفارش دهید راحت کند.ناتلی یک فروشگاه اینترنتی کیک و شیرینی است که شما میتوانیداز طریق آن انواع کیک‌ها و دسرها را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 نحوه خرید از این فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است. شما میتوانید کیک مورد نظر خود را از ویترین روزانه انتخاب کنید که در همان روز برای شما ارسال میشود و یا از روی ژورنال کیک و شیرینی، کیک مورد نظر خود را سفارش دهید. این سفارشات حداکثر پس از بیست و چهار ساعت به مشتری تحویل داده خواهد شد. البته بهتر است بدانید که سفارش کیک با توجه به مدل درخواستی مشتریان نیز پذیرفته میشود. آماده‌سازیکیک‌های تصویری و یا کیک‌هایی که شما مدل آن را برای ما ارسال میکنید با توجه به نوع کیک و وزن آن به زمان طولانی تری احتیاج دارد. همچنین شما از طریق شماره تماسهای درج شده در سایت میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سؤالات خود را با آنها در میان بگذارید.

طعم و مزه کیک، وزن، اندازه و تزئینات آن از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید کیک تولد باید به آنها توجه کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.