کودک و خانواده  راه کار هایی برای تقویت میل جنسی - گوم اسکول

تقویت میل جنسی

اگر میل جنسی شما کم شده است حتما دلیلی دارد که باید ریشه یابی شود اما اگر بنا بر هر دلیلی دچار مشکل جنسی شده اید راه های مختلفی برای تقویت میل جنسی وجود دارد که با انجام حرکت های ورزشی مناسب و همچنین داشتن یک تغذیه مناسب و فراگیری مهارت های لازم می توانید میل جنسی از دست رفته خود را تقویت نمایید.

تقویت میل جنسی با خوراکی

معمولا میوه های و خوراکی های زیادی هستند که باعث افزایش میل جنسی می شوند. همینطور مصرف سبزیجاتی مثل تره، پیاز و شاهی جز مواردی هستند که به این مشکل کمک کرده و مصرف آن برای افرادی که میل جنسی خود را از دست داده اند توصیه می شود.

خوراکی های دیگر مثل گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم و هویج همچنین نخود و لوبیا مواردی هستند که برای کسانی مناسب است که بی میلی جنسی آن ها ناشی از سردی مزاج است و خوردن این مواد غذایی به آنها کمک می کند. علاوه بر این خوردن تخم مرغ به صورت عسلی برای رفع این مشکل نیز بسیار موثر است.

خوراکی دیگر مصرف سیب است که علاوه بر اینکه به سلامتی کمک می کند باعث افزایش میل جنسی می گردد. سیب سرشار از ماده ای به نام کورستین است که در بهبود و تقویت میل جنسی نقش مهمی دارد و با وجود این ماده در سیب شما می توانید بدون خستگی رابطه طولانی تری را تجربه نمایید.

یکی دیگر از خوراکی ها برای بالا رفتن میل جنسی خوردن موز است به طوری که این ماده انرژی و پتاسیم مورد نیاز شما را فراهم می کند و مانع گرفتن عضلات شما در هنگام رابطه جنسی می شود.

ماهی سالمون یکی دیگر از این مواد است که به دلیل وجود اسید های چرب امگا ۳ باعث تولید اسید نیتریک می شود و این سبب می شود که رابطه طولانی تری داشته باشید علاوه بر این ماهی سالمون باعث بهبود عملکرد نعوظ در مردان که به سندرم متابولیک مبتلا هستند می شود.

آجیل ها یکی دیگر از موادی هستند که به افزایش میل جنسی کمک می کند آجیل هایی مثل پسته، بادام، گردو که سرشار از اسید آمینه است که به نعوظ مرد ها کمک می کند. همچنین حاوی منیزیم بوده و باعث افزایش انرژی و توان جنسی می گردد.

علاوه بر این موارد، بسیاری دیگر از مواد غذایی مثل اسفناج، جو دو سر، ماهی تن، سیر، شکلات تلخ، کرفس، انجیر و… به افزایش میل جنسی کمک بسیاری می کند.

                                            تقویت میل جنسی

تقویت میل جنسی با مکمل ایکس اید

ایکس اید گلدن لایف X Ade ،مشکلات و اختلالات جنسی همواره یکی از دلایل نارضایتی همسران، اضطراب و افسردگی و حتی از عوامل طلاق می‌باشد. استرس و عوامل روحی، کمبود برخی از مواد مغذی، مصرف برخی داروها، استعمال دخانیات و مصرف الکل و کافئین می‌تواند سبب سرد مزاجی و کاهش توان جنسی و ناباروری در زوجین شود. میل جنسی و برخورداری از عملکرد جنسی مناسب، یکی از مهمترین نیازهای انسان و ضامن تداوم و موفقیت در زندگی زناشویی به شمار می‌رود. با مراجعه به داروخانه آنلاین   داروهلپ می توانید علاوه بر تهیه این مکمل از مشاوره رایگان دکتر های مجموعه هم بهره مند شوید

 

 

مشخصه های این مکمل ایکس اید

  • کمک به افزایش میل جنسی
  • افزایش قوای جنسی

· مخصوص آقایان وبانوان

 

تقویت میل جنسی با آموختن مهارت های لازم و تغییر در سبک زندگی

علاوه بر مواد غذایی و تغذیه مناسب در بالا رفتن میل جنسی باید مهارت های لازم در این زمینه را بیاموزیم و در تغییر رفتار و سبک زندگی خود تلاش کنیم. یکی از این موارد وقت گذراندن با همسر است سعی کنید در طول سال چندین بار با هم دیگر وقت بگذرانید و تنها باشید و قبل از شروع رابطه با هم دیگر معاشقه و همدیگر را لمس کنید و این کار به خصوص در زنان باعث افزایش میل جنسی می گردد.

شب با همدیگر فیلم عاشقانه ببینید و یا با همدیگر به رستوران و پارک روید و در طول روز لحظه ای را به خود اختصاص دهید و با همدیگر در هنگام رابطه جنسی یا قبل و بعد از آن در مورد کار هایی که دوست دارید و انتظاراتی که از همسرتان دارید صحبت کنید.

در بخش های مختلف خانه رابطه داشته باشید تا این رابطه از یکنواختی خارج شود و در آن تنوع ایجاد شود.

خوردن الکل و کشیدن سیگار را کنار بگذارید زیرا مقدار مصرف زیاد این مواد باعث کاهش میل جنسی می شود و توانایی شما را در هنگام رابطه کم می کند.

همچنین برای تقویت میل جنسی و داشتن یک رابطه خوب داشتن تحرک و انجام حرکات ورزشی و تناسب اندام بیار موثر است بنابراین بهتر است که در طول هفته تحرک کافی داشته باشید و از انجام حرکات ورزشی غافل نشوید.

 

websaite

www.daroohelp.com

 

Instagram

@daroohelpcom

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.