کودک و خانواده  طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را پاییزی کنید - گوم اسکول

ممکن است شما نیز از عاشقان فصل پاییز باشید و بخواهید با طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان، پاییز را به خانه تان نیز ببرید. رنگ ها نقش موثری در طراحی دکوراسیون داخلی پاییزی دارند. شما می توانید با استفاده از پالت های رنگ های گرم پاییزی، دست به ابتکارات و خلاقیت های چشمگیری بزنید.

برای جذابیت فضای داخلی منزل ده ها کار هیجان انگیز وجود دارد که به کلی دکوراسیون داخلی خانه تان را تغییر داده و آن را مانند پاییز، پادشاه فصل ها، زیبا و با شکوه می کند. اگر می خواهید با فصل ها همراه شوید و با تغییرات آن ها همسو، بهتر است که دکوراسیون منزل و سبک و سیاق خانه تان را پاییزی و جذاب کنید. مطمئنا اگر کسی از دوستان و آشنایانتان هم طراحی دکوراسیون داخلی شما را ببیند، خوشش می آید و تصمیم می گیرد مانند شما عمل کند. پس اگر می خواهید با دکوراسیون پاییزی خانه تان را زیبا کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و ترفندها و اصول این کار را دریابید.

پاییز در خانه شما جلوه گری می کند

علاوه بر تاثیر رنگ های پاییزی که گفتیم، شما می توانید با ترفندهای ساده و کم هزینه ای پاییز را در خانه خود متجلی کنید. خوب است بدانید که رنگ های پاییزی عبارتند از زرد، نارنجی، قرمز، طلایی، زیتونی، عنابی و … که شما با بکارگیری آن ها در لوازم خانه تان می توانید حس پاییز را به وجود بیاورید. همچنین می توانید از میوه های پاییزی که بسیار هم خوش آب و رنگ هستند در طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. شما می توانید با استفاده از تزئیناتی با میوه ها، جلوه متفاوتی را ایجاد کنید. مثلا یک سبد حصیری یا یک ظرف شیشه ای بزرگ را پر از سیب های قرمز، انار و پرتقال کنید. همچنین می توانید شاخه ها و برگ های پاییزی را نیز لابه لای میوه ها قرار دهید تا شکل زیباتری به خود بگیرند و بیشتر پاییز را نمایان کنند.

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی پاییزی را از کجا یاد بگیریم؟

پاییز فصل عاشقانه ای می باشد و شاید به همین خاطر نام اولین ماهش را با مهر آغاز می کند. اگر شما می خواهید درگیر احساسات لطیف پاییزی باشید و خانه تان را با تزئینات پاییزی به صورت شیک و منحصر به فرد تزئین کنید، باید در ابتدا نکات طراحی دکوراسیون داخلی همچون استفاده از رنگ ها، ترکیب ها و بکارگیری المان ها در دکوراسیون داخلی را بدانید تا نتیجه کارتان مطلوب و بدون نقص باشد. شاید با خود بگویید که کجا می شود آموزش طراحی دکوراسیون داخلی را به شکل حرفه ای دید و از آن در منزل خود استفاده کرد؟ باید بگوییم که موسسات بسیاری این آموزش ها را در اختیارتان می گذارند و شما با حضور در کلاس هایی می توانید کلیه مهارت های طراحی دکوراسیون داخلی را آموزش ببنید. اما توجه به یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن این می باشد که اگر در دوره ای شرکت می کنید، حتما توجه داشته باشید که آن دوره به صورت استاندارد و با مدرک معتبر باشد.

 

از طرفی برخی موسسات آموزش های کاملی را ارائه نمی کنند و ترفندهای کاربردی را به شما اموزش نمی دهند. از این رو قبل از اینکه در موسسه ای برای آموزش طراحی دکوراسیون داخلی ثبت نام کنید، حتما این موارد را مورد ارزیابی قرار دهید و بدون تحقیق و بررسی پولتان را هدر ندهید. خوشبختانه یک موسسه به نام و معتبر برای آموزش موضوعات تخصصی وجود دارد که تحت عنوان موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شناخته می شود. این موسسه اعتبار و سابقه بالایی دارد و همه دوره هایش را با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می نماید. شما می توانید با جستجو در اینترنت به سابقه درخشان این موسسه پی ببرید و با شرکت در دوره ای که گفتیم، مدرک طراحی دکوراسیون داخلی خود را دریافت کرده و با هر سبک و مطابق با هر فصلی که می خواهید، دکوراسیون خانه خود را طراحی کنید.

نکاتی در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب فصل پاییز

فصل پاییز دارای برگ ریزان است و شما می توانید از این برگ ها استفاده های جالبی بکنید. مثلا می توانید این برگ های خوش رنگ پاییزی را روی صفحه ای بچسبانید و با آن قاب عکس زیبایی از پاییز را درست کنید. می توانید گل های خشک و کاج ها را برای تزئین اتاق ها و مناطق مختلف اتاق استفاده کنید. همچنین یک ابتکار جالبی که می توانید انجام دهید، این است که یک حلقه برای درب ورودی منزل با میوه ها، گل ها و شاخ و برگ های پاییزی تهیه کنید و روی درب خانه آویزان نمایید. استفاده از کدو حلوایی نیز بسیار رایج است، چرا که رنگ نارنجی آن جلوه منحصر به فردی به خانه و فضای بیرونی منزل می دهد. کار دیگری که برای تزئینات می توانید انجام دهید این است که از پارچه های کتان و پنبه ای ضخیم برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید و رومیزی ها و فرش ها را پاییزی کنید.

از طرفی اگر در خانه تان شومینه دارید، می توانید آن را برای پاییز به عنوان دکور استفاده کنید و روی آن را با گل آرایی ها و شمع آرایی های زیبا تزئین کنید. به طور کلی صدها ایده و ترفند خلاقانه می توانید به خرج دهید تا گوشه ای از پاییز را به خانه خود بیاورید. به عنوان مثال یک ترفند تزئینی دیگر می تواند استفاده از کوسن های مبل با طرح های پاییزی باشد. شما با بکارگیری نقوش و طرح و رنگ های پاییزی در هر کجای خانه تان می توانید حس خوبی از پاییز را به وجود بیاورید. نکته دیگری که وجود دارد، استفاده از رایحه های پاییزی است. اگر از اسانس و خوشبو کننده هایی مانند عود در منزل تان استفاده می کنید، می توانید ایحه های پاییزی را انتخاب کنید ا در این فصل عطر و بوی پاییز را از دست ندهید. بوهایی همچون بوی کاج، سیب، انار و … می تواند طراحی دکوراسیون داخلی منزلی شما را تکمیل کند. در نهایت همانطور که گفتیم با شرکت در دوره طراحی دکوراسیون داخلی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، می توانید در این امر به یک فرد ماهر و حرفه ای تبدیل شوید و از زندگی در خانه خود با طراحی دلخواهتان، لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.