کودک و خانواده  چگونه فرزندم می تواند امسال بهترین نمره قبولی را کسب کند؟ - گوم اسکول

خیلی از ما پدر و مادرها  در دوران تحصیل فرزندمان برای اینکه بهترین نتیجه را کسب کند، روش های یادگیری زیادی را امتحان کردیم و بعضاً برای قرار دادن او در موقعیت های مختلف یادگیری، زمان و هزینه زیادی هم از دست دادیم ولی به نتیجه ی مطلوب نرسیدیم.

شاید مهم ترین دلیلی که فرزندمان درس خواندن را دوست ندارد، اصرار روی این نکته است که می خواهیم روش هایی که بعضی از بچه ها امتحان کردند و موفق شدند را برای فرزند خودمان هم بکار ببریم بدون اینکه به تفاوت های فردیش توجه کرده باشیم.

بطورمثال شاید خیلی از بچه ها برای تقویت دروس شان از کتب کمک درسی یا از دی وی دی های آموزشی استفاده می کنند چون به خودخوانی معتقدند و به دلیل اینکه انگیزه بالایی در درس خواندن دارند، می توانند بخوبی از این ابزارهای آموزشی استفاده کنند.

اما فرزند ما وقتی نه علاقه ای به درس خواندن دارد و نه انگیزه ای، چطور می توانیم با خرید این دی وی دی های آموزشی یا کتب کمک درسی به او کمک کنیم و چطور می توانیم انتظار داشته باشیم که او هم مانند این بچه ها موفق شود؟

 

آموزش خصوصی بهترین روش کشف استعداد فرزندتان است.

مهم ترین اصلی که نباید فراموش کنیم توجه به تفاوت های یادگیری فرزندمان است. نکته ای که تنها در آموزش های انفرادی یا همان کلاس های خصوصی رعایت می شود و متاسفانه در کلاس های مدرسه، کلاس های گروهی و حتی همان دی وی دی های آموزشی به آن توجه نشده است.

در کلاس های مدرسه و کلاس های گروهی، معلم خوب وجود دارد، معلمی که بتواند بخوبی استعدادها و توانایی دانش آموز را در درس های مختلف یا موضوعات خاص تشخیص دهد، اما عملاً این اتفاق هیچ زمانی نمی افتد. چون معلم به دلیل انفرادی نبودن کلاس، وقت کافی برای کشف استعداد تک تک دانش آموزان ندارد و مجبور است طبق یک استاندارد از پیش تعیین شده و بر اساس نیاز کلی دانش آموزان آموزش را شروع کند.

بنابراین ممکن است که در این نوع آموزش ها که تفاوت های فردی نادیده گرفته می شود، دانش آموزی با توانایی بیشتر به اندازه کافی مورد چالش قرار نگیرد ولی دیگر دانش آموزان ادامه آموزش برایشان چالش برانگیز باشد.

اما این نکته (توجه به تفاوت های یادگیری) در آموزش خصوصی رعایت می شود، چون معلم خصوصی با توجه به تفاوت های خاص هر دانش آموز آموزش را شروع می کند که می تواند یک روش مناسب برای کشف استعداد و توانایی خاص فرزندتان باشد.

 

کلاس خصوصی درمان اعتماد به نفس از دست رفته فرزند شماست

خیلی از ما پدر و مادرها شاهد منزوی بودن فرزندمان در کلاس هستیم. این انزوا و منفعل بودن به این دلیل است که به این باور رسیدند که هیچ استعدادی در یادگیری درسها ندارند. بچه هایی که به دلیل ضعف پایه در کلاس، از بقیه عقب ترند و حرف معلم را نمی فهمند که همین مورد باعث می شود به خودشان و هم به بقیه همکلاسی هایشان این حس القا شود که واقعاً کم استعدادند به همین دلیل هم نمی توانند از عهده کتاب های کمکی به تنهایی بربیایند و نه می توانند با دی وی دی های آموزشی مشکل شان را رفع کنند.

ولی در کلاس تدریس خصوصی، معلم وقتی در کنار فرزند شماست، پا به پای او با آرامش پیش می رود و کمک می کند که مشکلات پایه ای او رفع شود تا فرزند شما به سطح مطلوبی از توانایی و مهم تر از آن اعتماد به نفس برسد، پس می تواند یک گزینه مناسب برای درمان اعتماد به نفس از دست رفته فرزند شما باشد.

 

تدریس خصوصی بهترین انتخاب برای جبران هزینه های از دست رفته تان است

ما گاهی برای موفقیت فرزندمان هزینه یک دوره آموزش آنلاین یا هزینه سی دی های آموزشی یا کلاس های تقویتی را می دهیم که نه بر پایه نقاط ضعف درسی دانش آموز است، نه به تفاوت های یادگیری او توجه کرده است. تنها دستاوردی که این روش ها داشته است، اضافه کردن یک سری آموزش ها و یادگیری های پراکنده و بی نتیجه به یادگیری های قبلی فرزند مان است و زمان که مهم ترین فاکتور یادگیری بهینه است را هم در استفاده از این روش ها از دست می دهیم.

اما باید به این باور برسیم که هزینه تدریس خصوصی کاملاً به صرفه تر از سایر روش هاست. چون یکبار هزینه می کنید و با همان یکبار به حداکثر نتیجه ای که از کلاس خصوصی تان می خواهید می رسید. یعنی دیگر نیازی ندارید که بعد از معلم خصوصی، سایر روش های آموزشی هم امتحان کنید. اتفاقی که مجبورید در سایر روش های آموزشی انجام دهید تا به نتیجه برسید.

به دلیل همین کسب حداکثر موفقیت تحصیلی در این روش است که والدین برای هر آزمون مهم و سرنوشت سازی با هدف خوب نتیجه گرفتن، از معلم خصوصی استفاده می کنند تا فرزندشان شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت داشته باشد. پس می توانید با گرفتن معلم خصوصی بصرفه ترین هزینه آموزشی را انتخاب کنید.

مثلاً می توانید با کلیک روی گزینه قیمت معلم خصوصی ریاضی از هزینه های مناسب یکی از سخت ترین درس های دوره تحصیلی فرزندتان اطلاع پیدا کنید.

 

بهینه ترین روش را برای انتخاب معلم خصوصی در نظر بگیرید.

بهینه ترین روش آموزشی را کلاس معلم خصوصی معرفی کردیم که می توان از روش های مختلفی برای گرفتن معلم اقدام کنیم. خیلی از ما ترجیح می دهیم همان معلم مدرسه یا آموزشگاه به فرزندمان درس دهد یا از طریق معرفی دوستان معلم پیدا می کنیم. سایت های آگهی هم یک روش دیگر برای انتخاب معلم خصوصی است.

همه این روش ها مزیت خودشان را دارند مثلا معلم مدرسه به این دلیل می تواند موثر باشد که شاگرد از قبل او را می شناسد و با او راحت است اما به دلایل بیشتری معایب این روش ها بیشتر از مزیت شان است.

بطور مثال معلم هایی که از سایت های آگهی یا آموزشگاه درخواست می کنیم، تضمینی به توانایی تدریس شان نیست یا حتی نمی دانیم چقدر مورد اعتماد هستند. از طرفی قیمت و هزینه جلسات شان هم مشخص نیست و هر کدام برای خود یک رنج قیمتی تعیین می کنند بدون اینکه این قیمت ها متناسب با توانایی و صلاحیت شان در تدریس باشد.

یا معلم مدرسه که امتحانش را در سر کلاس و نوع تدریسش پس داده است و اگر تدریسش به اندازه کافی خوب بود دیگر شاید لازم نبود که شما بخواهید برای فرزندتان معلم خصوصی بگیرید.

 

استادبانک برترین معلم های خصوصی را برای شما معرفی می کند.

بهترین و موثرترین روش برای انتخاب معلم خصوصی فرزندتان کمک و راهنمایی از سایت های تدریس خصوصی است که بصورت سایت آگهی فعالیت نمی کنند که بزرگترین و معتبرترین این سایت ها، سایت تدریس خصوصی استادبانک است.

تمامی معلم های خصوصی در استادبانک از برترین معلم های ایران هستند چون همگی مورد سنجش قرار گرفته اند و رزومه کاری و توانایی تدریس شان بررسی شده است. در واقع سالانه بیش از ۲۰ هزار نفر در استادبانک برای استخدام به عنوان معلم خصوصی ثبت نام می کنند که از این تعداد تنها ۵۰۰ نفر از آنها تایید و جذب می شوند که این نشان از جدیت و سنجش دقیق عملکرد معلم ها در استادبانک است.

بخش آکادمی اساتید در خدمت معلم های استادبانک قرار دارد که دوره های رفتار و اصول تدریس حرفه ای را بگذرانند تا بتوانند بدرستی جلسات آنلاین یا حضوری شان را با فرزندتان برگزار کنند.

استادبانک تا کنون بیش از ۲۸۰۰۰ هزار شاگرد موفق داشته است که از خدمات حضوری و آنلاین استادبانک استفاده کرده اند که میزان رضایت این دانش آموزان از طریق نظرسنجی و در بخش نظرات در سایت ثبت شده است.

استادبانک به دلیل کسب عنوان برترین مجموعه دانشگاه صنعتی شریف و همین طور کسب درجه دانش بنیانی از معاونت ریاست جمهوری به معتبرترین و قابل اعتمادترین سایت تدریس خصوصی کشور تبدیل شده است.

می توانید با جستجو معلم خصوصی استادبانک در گوگل و کلیک روی لینک وارد سایت استادبانک شوید تا تمامی خدمات این مجموعه بزرگ آموزشی را مشاهده کنید. همچنین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک شما را بصورت رایگان مشاوره می دهند تا بتوانید بدرستی از خدمات آموزشی این مجموعه استفاده کنید. ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی :  خانواده تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.