کودک و خانواده بهترین تفریحات کیش برای بچه ها در نوروز 1402 - گوم اسکول

سفر با بچه ها همیشه چالش‌های خاص خود را دارد، اما اگر از قبل بدانید که چطور می‌توانید فرزند خود را سرگرم کنید، دیگر مشکلی نخواهید داشت. اگر برای نوروز ۱۴۰۲ قصد سفر به جزیره کیش را دارید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تفریحات کیش برای کودکان آنقدر متنوع است که به‌راحتی می‌توانید آنها را در طول سفر سرگرم نگه دارید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تفریحات کیش که مناسب بچه ها هستند، آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل در نوروز ۱۴۰۲ سفری رؤیایی به کیش داشته باشید.

 

 

انواع تفریحات کیش برای کودکان

سرگرمی‌های جزیره برای بچه ها را می‌توان به چند دسته اصلی تقسیم کرد:

  • تفریحات آبی
  • تفریحات غیر آبی
  • جاهای دیدنی کیش برای کودکان

خوبی اغلب تفریحات کیش آن است که بزرگترها هم می‌توانند همراه بچه ها سرگرم شوند و نیازی نیست دیگر اعضای خانواده از زمان تفریح خود بگذرند تا کودکان را سرگرم کنند.

 

تفریحات آبی کیش مناسب کودکان را بشناسیم

کودکان شما نیز می‌توانند در هر سنی از بیشتر تفریحات آبی جزیره استفاده کنند. با هم بهترین گزینه‌های موجود برای بچه‌ها را مرور می‌کنیم:

رایدهای پارک آبی اوشن برای کودکان

در سفر به کیش لذت استفاده از تنها پارک آبی روباز ایران را از خود و فرزندتان دریغ نکنید. پارک آبی اوشن یکی از سرگرمی‌های آبی و چند بعدی جزیره است که با بیش از ۱۲ راید متنوع یکی از گزینه‌های مناسب تفریحات کیش برای کودکان محسوب می‌شود. بلیط کودکان اوشن در دو شکل بلیط خردسال و بلیط کودک با قد حداکثر ۱۲۲ سانتی متر، در گیشه با تخفیف ارائه می‌شود. از رایدهای اوشن پارک مختص کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چالاب: بزرگترین راید اوشن مختص بچه ها است که در مساحت تقریبی ۵۳ متر مربع با چندین سرسره و دلو بزرگ آب‌بازی بهترین فضا برای سرگرم‌کردن فرزند شماست. حداکثر عمق آب در محوطۀ چالاب ۴۰ سانتی متر است و به همین دلیل خطری فرزند شما را تهدید نخواهد کرد.

پارک ماسه اوشن: ماسه بازی یکی از تفریحات کیش برای کودکان است که تقریباً در تمام سطح جزیره در دسترس است، با این‌حال تمیزبودن محوطۀ ساحل برای بازی بچه‌ها نکتۀ حائز اهمیتی است. محوطۀ پارک ماسه در اوشن، فضایی تمیز و بهداشتی برای ماسه بازی کودکان است که حس بودن در کنار دریا و ماسه بازی را برای بچه‌ها ایجاد می‌کند.

استخر آبتین: این استخر پارک آبی کیش مناسب کودک و نوجوان است اما کودکان برای استفاده از آن حتماً باید شنا بلد باشند. بیشترین عمق آب در استخر آبتین اوشن پارک ۲/۱ متر است و امکاناتی نیز برای سرگرمی و بازی بچه‌ها در آن تدارک دیده شده است.

برکو: که شامل سرسره‌های بازی برای بچه‌هاست از دیگر تفریحات کیش برای کودکان است که تنها در پارک آبی اوشن و مارینا پارک در دسترس است. سرسره‌ها در استخری با عمق حداکثر ۳۰ سانتی متر تعبیه شده‌ و کاملاً امن هستند.

راشین ریور: راشین ریور یا رودخانۀ آرام دور تا دور فضای پارک آبی کیش جریان دارد و افراد در هر سنی سوار بر تیوپ، مسیر رودخانه را طی کرده و از آرامش و مناظر اطراف لذت می‌برند. بچه‌ها برای استفاده از این راید می‌بایست جلیقه نجات به تن کنند و می‌توانند با همراهی والدین خود از آن استفاده کنند.

دریاچه سونامی: همانقدر که دریا برای بچه‌ها جذاب است، دریاچه سونامی نیز می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. البته بچه‌ها برای استفاده از استخر موج حتماً می‌بایست از تیوپ و جلیقه استفاده کرده و در فضاهای نزدیک به ساحل بازی کنند.

قایق سواری در کیش تجربه‌ای تکرارنشدنی برای بچه‌ها

یکی از تفریحات کیش برای کودکان در دستۀ تفریحات آبی، تجربه قایق سواری است که با انواع قایق‌های موتوری، کایاک، پدل بورد، قایق بادبانی و گشت دریایی با قایق مبله انجام می‌شود. شما می‌توانید به فراخور سن و علاقۀ فرزند خود، یکی از روش‌های قایق سواری را انتخاب کرده و او را به یک ماجراجویی دریایی ببرید.

تفریحات هیجانی آبی

تفریحات دریایی هیجانی مانند شاتل، پاراسل، بنانا و اسکوتر زیردریایی نیز در رستۀ تفریحات کیش برای کودکان قابل استفاده هستند. کلوپ‌های تفریحات آبی حداقل سن استفاده از این سرگرمی‌ها را ده سال درنظر می‌گیرند. با این حال با توجه به جثه و توانایی فرزندتان، می‌توانید این گزینه‌ها را نیز درنظر بگیرید.

تفریحات غیر آبی کیش مناسب بچه ها

تفریحات کیش تنها به سرگرمی‌های آبی و دریایی خلاصه نمی‌شوند. انواع سرگرمی‌ها در این جزیرۀ توریست‌پذیر ارائه می‌شوند تا افراد در هر سنی بتوانند نهایت سرگرمی را تجربه کنند. از جمله تفریحات کیش برای کودکان که با دریا و آب سروکار ندارند، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

شهربازی های کیش

در جزیره سه شهربازی سرپوشیده برای بازی بچه‌ها ایجاد شده که با رایدها و ماشین‌های بازی کامپیوتری یا آرکید بهترین گزینه برای سرگرم‌کردن چند ساعتۀ کودکان محسوب می‌شوند:

شهربازی هایلند کیش در محوطۀ پارک شهر و نزدیک پیست کارتینگ، قدیمی‌ترین شهربازی جزیره و البته از قدیمی‌ترین تفریحات کیش برای کودکان است. هایلند تنها شهربازی کیش است که در محوطۀ مرکز تجاری واقع نشده، اما به دلیل نزدیکی به قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر، همیشه طرفدار دارد.

شهربازی گرینلند در طبقه سوم مرکز خرید دیپلمات سفین قرار دارد و دستگاه‌های آرکید، لیزرتگ، زمین بازی کودکان و بازی‌های متنوع دیگر در آن ارائه می‌شود. خبر خوب اینکه زمین بازی کودکان امکان این را دارد که فرزند خود را برای ساعاتی به دست مربیان مجرب بسپارید و خود برای بازارگردی به مرکز خرید مراجعه کنید.

شهربازی کوروش فان کلاب کیش از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۸ الی ۲۴ در کوروش برند سنتر کیش فعالیت می‌کند و با جدیدترین دستگاه‌های مختص شهربازی‌های سرپوشیده، تمام نیاز کودکانتان را برطرف می‌کند. کوروش برند سنتر یکی از مراکز تجاری لوکس جزیره کیش است که می‌توانید در کنار سرگرم‌کردن بچه‌ها، برای خرید و بازارگردی از آن استفاده کنید.

پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات کیش برای کودکان و بزرگسالان است. خوبی این مرکز تفریحی آن است بزرگترها هم می‌توانند پابه‌پای بچه‌ها از آن لذت ببرند، آدم برفی درست کنند، سورتمه سوار شوند و در صورت تمایل برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران‌های مجموعه مراجعه کنند. این تفریح برای کودکان ۲ سال به بالا مناسب است. کودکان نوپا زیر ۲ سال به دلیل مسائل ایمنی اجازۀ ورود به بخش پارک برفی را ندارند.

 

مجموعه پارس سافاری کیش

از پارس سافاری هیچ کس دست خالی باز نمی‌گردد! این مجموعه با بیش از بیست آیتم متنوع قابلیت سرگرم‌کردن تمام افراد خانواده را دارد. آیتم‌های پارس سافاری کیش برای کودکان شامل ترامپولین، کارتینگ، باگی کوچک، مینی گلف، استخر توپ، سینما چندبعدی و ماشین کوبنده است که می‌بایست برای استفاده از هرکدام بلیط جداگانه تهیه کنید.

ژوراسیک پارک کیش

تم پارک سنتر کیش با سه بخش اصلی پارک ژوراسیک، مجیک پارک و دراگون پارک از جدیدترین تفریحات کیش برای کودکان است که برای سرگرم‌کردن کودکان کاملاً مناسب است. فضای شاد و مجسمه‌های غول‌پیکر دایناسور و اژدها برای فرزند شما کاملاً هیجان‌انگیز خواهد بود.

پارک دلفینها کیش

پارک دلفین کیش دیگر نیاز به معرفی ندارد. از تفریحات قدیمی جزیره که برای هر سنی مناسب است. دیدن هنرنمایی دلفین‌های بازیگوش و یا شناکردن با آنها هر کودکی را به وجد می‌آورد. باغ پرندگان و نمایشگاه خزندگان در مجموعه پارک دلفینها از دیگر بخش‌هایی است که می‌توانید بچه‌ها را برای بازدید به آنجا ببرید.

دلقک خونه خان عمو

جنگ دلقک خونه خان عمو از دیگر تفریحات کیش برای کودکان است که با آیتم‌های متنوع نمایشی شاد و موزیکال، اجرای مسابقه و بازی‌های تعاملی، کودکان را حسابی سرگرم می‌کند. بلیط این جنگ تفریحی کودکان از طریق وبسایت‌های گردشگری قابل خریداری است. این جنگ برای کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال جذاب است.

 

 

جاهای دیدنی کیش برای کودکان

از دیگر تفریحات کیش برای کودکان می‌توان به جاهای دیدنی جزیره اشاره کرد که در عین تنوع، سرگرم‌کننده نیز هستند. مکان‌هایی از جمله:

رستوران های موزیک زنده کیش

می‌توانید همراه فرزندانتان در رستوران‌های کیش با موزیک زنده، همراه صرف غذا، از موسیقی شاد نیز استفاده کنید. بیشتر رستوران‌های کیش از موزیک زنده برخوردارند که با بند موسیقی یا دی جی درواقع یک کنسرت حسابی برای تمام اعضای خانواده برگزار می‌کنند.

سواحل کیش مناسب کودکان

سواحل زیبای کیش با ماسه‌های نقره‌فام خود محل مناسبی برای بازی بچه‌ها هستند. بهترین سواحل کیش برای بازی و قدم‌زدن در بخش شرقی جزیره واقع شده‌اند، سواحلی مانند ساحل مرجان، سیمرغ، بخش اسکله تفریحی که محل اصلی کلوپ های تفریحات دریایی جزیره هستند، اما امکان قدم زدن و بازی با ماسه‌ها را برای بچه‌ها فراهم می‌کنند. سواحل غربی و جنوب غربی جزیره اغلب صخره‌ای بوده و مناسب شنا و ماهیگیری هستند.

تله کابین کیش

تله کابین میکامال از امکانات جدید جزیره برای رصد بخش‌هایی از این شهر دیدنی است. این تله کابین که از مرکز تجاری میکامال در قسمت شرقی تا اسکله تفریحی امتداد دارد، موقعیت خوبی برای دیدن بخش ساحلی شرقی برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند و از آنجا که نزدیک به ۳۰ متر از سطح زمین ارتفاع دارد، می‌تواند برای بچه‌ها حسابی جذاب باشد.

وبسایت‌های تفریحات کیش، بهترین راه خرید تفریحات و خدمات جزیره

تفریحات کیش برای کودکان به خاطر ماهیت توریست‌پذیر جزیره، متنوع هستند. برخورداری از راهنمایی درست و حرفه‌ای حداقل کاری است که می‌توانید برای داشتن سفری بی‌نقص انجام دهید. بهترین و آسان‌ترین راه برای خرید ارزان تفریحات کیش استفاده از وبسایتهای گردشگری کیش مانند وبسایت سفرساز است. با مشاورۀ رایگان سفرساز، برنامۀ دقیقی برای تمام روزهای سفر نوروزی خود بر اساس تعداد نفرات و بودجه در اختیار خواهید داشت تا خاطره نوروز ۱۴۰۲ برای همیشه در ذهن خود و کودکانتان جاودانه شود. با بهترین‌ها خاطره‌سازی کنید!

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 254 views بار دسته بندی :  خردسال و کودک تاريخ : 6 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.