کودک و خانواده  نی نی سایت - گوم اسکول

 

آیا به دنبال نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی برای فرزندان خود هستید؟ چه خودتان زبان آموز باشید و چه فقط یک والدین مسئولیت پذیر، باید این را بدانید که آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، در دنیای امروزی الزامی است. قرار دادن کودکان در مسیر یادگیری زبان انگلیسی، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای آنها انجام دهید. در ادامه تعدادی از بهترین نرم افزارهای آموزش انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی می کنیم :

  1. Little Pim

مناسب سنین: ۶ – ۱
Little Pim، یک پاندای دوست داشتنی است که می تواند راهنمای ویدیویی فرزند شما برای یادگیری یکی از ۱۲ زبان پیشنهادی باشد. سیستم یادگیری این نرم افزار به گونه ای است که توسط معلمان برتر زبان و دانشمندان علوم طراحی شده است. این سیستم از طریق سرگرمی، کودکان را در یادگیری و آموزش زبان غرق می کند. از تکرار، بازی و محتواهای مناسب برای کودک استفاده می کند تا آنها را به یادگیری علاقه مند و مشتاق کند. ویدیوها ترکیبی از انیمیشن ها و کلیپ های لایو اکشن هستند که موضوعاتی مانند رنگ ها و اعداد را معرفی می کنند.

 

  1. MUZZY

مناسب سنین: تمام سنین
MUZZY محصول بی بی سی برای آموزش زبان انگلیسی مناسب برای همه سنین است. این نرم افزار، کودک شما را با بیش از ۶۰۰ لغت و واژگان زبان انگلیسی آشنا می کند و آنها را با موضوعات روزمره مانند گفتن زمان، صحبت در مورد غذا، حمل و نقل، مشاغل، زمان های اصلی (گذشته، حال و آینده)، پرسیدن سوال و موارد دیگر آشنا می کند. از آنجایی که Muzzy BBC برای همه نوع زبان آموزان موثر است و به این منظور است که به کودک شما اجازه می دهد زبان را به طور طبیعی یاد بگیرد، یک مجموعه عالی برای قرار دادن بچه ها در معرض زبان دوم در هر سنی است.

 

  1. Duolingo

Duolingo یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن بسیار موفق است زیرا (بیشتر آن) رایگان است و به بزرگسالان اجازه می دهد مانند بچه های کوچک یاد بگیرند! این اپلیکیشن درس ها را به تجربه های بازی مانند تبدیل می کند. از تکرار و فعالیت های تعاملی مختلف برای جاسازی واژگان در ذهن شما و تازه نگه داشتن آن استفاده می کند.

به زبان آموزان تکالیف کمی داده می شود. ممکن است از زبان آموزان خواسته شود که ترجمه یک کلمه را از میان گزینه های داده شده انتخاب کنند. گاهی اوقات، ترجمه نیاز به تایپ دارد. گاهی اوقات، کار برعکس می شود و به زبان آموزان ترجمه انگلیسی داده می شود و از آنها خواسته می شود که معادل زبان مقصد را ارائه کنند.

Duolingo تکالیف را تکرار می ‌کند، کلماتی را که قبلاً آموخته‌ اید را با کلمات جدید ترکیب می کند. این عمل به زبان ‌آموزان کمک می کند تمام کلماتی که یاد گرفته اند را برای همیشه با تکرار، به یاد داشته باشند. همچنین در به خاطر سپردن کلماتی که زبان آموزان با آنها مشکل دارند، با مرور و تکرار باعث می شود که آنها را به راحتی یاد بگیرند. Duolingo همچنین از پیام‌های صوتی و تصویری و شخصیت‌های کارتونی برای سرگرم ‌کردن زبان آموزان استفاده می‌کند. این ترکیب سرگرمی و یادگیری، Duolingo را به گزینه ای عالی برای کودکان و همچنین بزرگسالان تبدیل می کند، بنابراین می توانید به راحتی با فرزند خود در آن شرکت کنید. در واقع، Duolingo با طرح Super Family، این کار را آسان می کند. با Duolingo Super Family، می‌توانید حداکثر شش حساب در یک برنامه داشته باشید.

 

  1. Dino Lingo

مناسب سنین: ۱۲ – ۲
Dino Lingo یک نرم افزار برنده جایزه آموزش زبان به کودکان است که به نام دایناسور بامزه ای است که کودک شما را با زبان مورد نظرشان آشنا می کند. این نرم افزار، کودکان را به یادگیری زبان های جدید از طریق بازی ها، آهنگ ها، فیلم ها و موارد دیگر تشویق می کند. زبان ‌های مختلف با منابع عالی، مانند کتاب ‌های صوتی و کتاب داستان، فلش کارت ‌ها و بازی‌ ها، مانند بازی‌های حافظه (برای افزایش دایره لغات) در این نرم افزار وجود دارند.

این اپلیکیشن موضوعات روزمره مانند وسایل خانه، خانواده، اعضای بدن، لباس و طبیعت را دارا می باشد. آموزش را به روش سرگرم کننده و محیطی شاد انجام می دهد که باعث می شود بچه های شما با خوشحالی این درس ها را بارها و بارها تکرار کنند.

می توانید ویدیوهای برنامه را در تلویزیون هوشمند خود پخش کنید. والدین می‌ توانند کتاب ‌های فعالیتی که قابل دانلود هستند را به راحتی چاپ کنند. بنابراین می توانید پیشرفت فرزندتان را با ابن برنامه به راحتی بسنجید و در یادگیری سریع تر به او کمک کنید.

 

  1. PetraLingua

مناسب سنین: ۱۰ – ۳
PetraLingua یک سازنده واژگان چند رسانه ای است. هر دوره دارای ۲۱ درس است که طیف وسیعی از واژگان را آموزش می دهد، از رنگ ها و لباس ها گرفته تا میوه ها و سبزیجات. شما می توانید لیست موضوعات لغات را قبل از تهیه اپلیکیشن، بررسی کنید.

به طور کلی، هر دوره دارای حدود ۵۰۰ کلمه اساسی، ۸۰ ویدیوی متحرک، ۱۱ آهنگ، ۱۴۰ بازی آنلاین تعاملی، یک فرهنگ لغت تصویری و یک کتاب فعالیت قابل دانلود، برای یادگیری زبان است.

هر درس با یک ویدیوی مقدماتی باز می شود که مجموعه واژگان آن درس را مشخص می کند. به دنبال آن تمرین‌ها و بازی‌های تقویت ‌کننده زبان انجام می‌شود که به کودکان کمک می ‌کند کلمات جدید را یاد بگیرند. اینها شامل تکالیف گوش دهید و تکرارکنید و تطبیق کلمات است که به بچه ها اجازه می دهد کلمات را در زمینه های مختلف بشناسند و با کاربرد آنها آشنا شوند.

  1. Mango Languages

مناسب سنین: ۶ سال به بالا
فرزندان شما برای این اپلیکیشن به هدفون نیاز دارند. منحصر به فرد بودن این نرم افزار، در تمرکز آن بر مهارت های مکالمه نهفته است. هر درس با گوش دادن به چند خط گفتگو یا مکالمه ابتدایی شروع می شود. صدا با متن واضح همراه است و همه چیز دارای کد رنگی است، بنابراین می توانید به راحتی ببینید ترجمه هر کلمه چیست.

زبان آموز خط به خط مطالب مربوط به زبان انگلیسی را یاد می گیرد و نحوه بیان صحیح هر کلمه را می شنود. اگر ترجمه جمله ای را نمی دانید، ماوس را روی یک خط نگه دارید تا ترجمه آن را ببینید. حتی می توانید با استفاده از میکروفون خود سعی کنید تلفظ خود را با نسخه بومی که به تازگی شنیده اید مقایسه کنید!

می‌توانید عملکرد فرزندتان را در زمان یادگیری ببینید و وقتی زمان مطالعه فرا رسید، یاد آوری‌ هایی داشته باشید تا او مطالب قدیمی را فراموش نکند و به ذهن بسپارد.

 

  1. Languagenut

مناسب سنین: ۱۴ – ۵

Languagenut برای تقویت دایره لغات، آموزش تلفظ و املا کلمات ساخته شده است. این برنامه به طور گسترده ای همه پایه ها را پوشش می دهد و هر چهار مهارت کلیدی زبانی را شامل می شود: گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن. این برنامه دارای بازی های خاصی است که برای آموزش بخش های مختلف می توانید با آنها آشنا شوید.

این نرم افزار به طور گسترده در مدارس ۳۲ کشور در سراسر جهان به عنوان یک ابزار آموزش زبان تکمیلی استفاده می شود. همچنین این نرم افزار می تواند به همان اندازه برای خانواده هایی که در خانه تحصیل می کنند، ارزشمند باشد.

Languagenut به همه موضوعات (اعداد، رنگ‌ها، احوالپرسی) مانند بسیاری از نرم افزار‌های زبان دیگر می پردازد. کلمات از طریق ۱۳ بازی گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن آموزش داده می شود. همچنین تمرین های صرف افعال، داستان ها، آهنگ ها و موارد دیگر را در این نرم افزار خواهید یافت.

همچنین محتوای خاصی برای دانش آموزان دبیرستانی که در حال یادگیری زبان آلمانی، اسپانیایی یا فرانسوی هستند ارائه شده است. این اپلیکیشن، سن زبان آموزان را در نظر می گیرد و بازی ها، تمرین ها و فعالیت های جذابی را ارائه می دهد.

بعلاوه، این برنامه دارای ۳۱ زبان پشتیبانی است – این بدان معناست که می توانید زبانی که قصد دارید یاد بگیرید را به راحتی و از طریق زبان مادری خود یاد بگیرید.

 

  1. PBS Learning Media

مناسب سنین: ۲ سال به بالا

Learning Media برای تمام مهارت‌های زبانی مختلف در درس‌های صوتی و تصویری خود به خوبی عمل می‌کند.

بخش کلاس ها، در سطح ۳ تا ۵ شامل تقریباً ۴۰۰ ویدیو است، بنابراین رسانه آموزشی PBS به ویژه برای بچه های دبستانی مفید است. این سطح همچنین برای بزرگسالانی که می‌خواهند مانند بچه‌ها یاد بگیرند، اما محتوای دوران کودکی را خیلی ساده می‌دانند، عالی است.

فایل‌های صوتی معمولاً کوتاه هستند و عمدتاً بر مهارت‌های شنیداری و گفتاری تمرکز دارند، در حالی که ویدیوها ترکیبی از آهنگ‌ها، مکالمات و درس‌های استاندارد هستند. درس‌های ویدئویی استاندارد بسیار مفید هستند، زیرا آنها با طرح درس، متن ویدئویی، فلش کارت‌ها، ارزیابی‌ها و موارد دیگر همراه هستند. همچنین این اپلیکیشن دارای بازی های جذابی است که همراه با آنها، امکان یادگیری لغات جدید را فراهم می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی :  خردسال و کودک تاريخ : 7 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.