کودک و خانواده فعال سازی شارژ اضطراری همراه اول و ایرانسل - گوم اسکول

گاهی اوقات بدون اینکه متوجه باشیم، به یکباره می‌بینیم که شارژ اعتباری سیم‌کارت تمام شده و در شرایط بحرانی برای تماس گرفتن قرار داریم. در این مواقع ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشید یا اینکه دستگاه‌های خودپرداز در اطراف شما نباشد تا شارژ مورد نیاز را خریداری کنید. حتی ممکن است هر نوع اتفاق دیگری رخ داده باشد که به‌هرحال دسترسی کامل و راحتی برای خرید شارژ ایرانسل یا همراه اول نداشته باشید. در این شرایط شارژ اضطراری چاره راه است. خوشبختانه اپراتور ایرانسل و همراه اول با توجه به اهمیت این موضوع، خدمات شارژ اضطراری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در ادامه کمی بیشتر با روش‌ها دریافت این نوع شارژ آشنا می‌شویم.

روش‌های خرید شارژ اضطراری ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از اپراتورهای پیشرو و فعال در ارائه انواع خدمات و سرویس‌های مدرن امدادی به مشترکین اعتباری خود است. این شرکت تلاش می‌کند تا خدمات مختلفی را برای شرایط مختلف در اختیار کاربران قرار دهد تا به بهترین شکل بتوانند از این اپراتور و سیم‌کاتر اعتباری آن استفاده کنند. یکی از این موارد امکان تهیه شارژ اضطراری است. برطرف کردن فوبیای دائمی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری تنها با استفاده از شارژ اضطراری انجام می‌گیرد که بدون هزینه است و اپراتور ایرانسل به چند روش آن را ارائه می‌دهد.

استفاده از کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل

در حال حاضر برای خرید شارژ ایرانسل روش‌هعای مختلفی وجود دارد. علاوه بر آن اپلیکیشن‌های مختلفی نیز در زمینه خرید شارژ ایرانسل و همراه اول یا خرید بسته اینترنت فعال هستند. اما تهیه شارژ اضطراری ایرانسل تنها با دور روش امکان‌پذیر است. یکی از آنها کد دستوری #۸۱۵* است. با شماره‌گیری این کد سه رقمی در گوشی هوشمند یا معمولی خود می‌توانید بدون نیاز به خرید بسته اینترنت یا مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز و راه‌های دیگر، به‌راحتی شارژ اضطراری دریافت کنید.

مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من

اپراتور ایرانسل برای آنکه بتواند خدمات و امکانات بهتری در اختیار کاربران خود قرار دهد، اپلیکیشن ایرانسل من را عرضه کرده است. با ورود به این پلتفرم موبایلی می‌توانید برای سیم‌کارت اعتباری و دائمی خود خرید بسته اینترنت و شارژ انجام دهید یا اینکه درصورت نیاز شارژ اضطراری دریافت کنید. البته این روش فقط مناسب کسانی است که گوشی هوشمند و بسته اینترنت فعال داشته باشند و از طریق این برنامه خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

برای دریافت شارز اضطراری ابتدا اپلیکشن ایرانسل من را باز کرده و از نوار پایین صفحه گزینه شارژ مجدد و بعد از آن تب شارژ اضطراری را انتخاب کنید و روند دریافت این شارژ را پیش ببرید. جالب است بدانید که علاوه بر شارز اضطراری، درصورت نیاز می‌توانید از خدمات بسته اینترنت اضطراری یک روزه ایرانسل نیز استفاده کنید.

شرایط استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که در چه شرایطی می‌توان از خدمات شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کرد؟ در پاسخ باید گفت که همه کاربرانی که به مدت سه ماه به اپراتور ایرانسل پیوسته باشند و حداقل در طول ماه ۱۰۰۰۰ تومان شارژ سیم‌کاتر انجام داده باشند، می‌توانند از شارژ اضطراری ایرانسل هم استفاده کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که مبلغ شارژ اضطراری معادل با ۵۰۰ تومان است و هزینه آن در نوبت بعدی که شارژ سیم‌کارت خود را انجام دهید، همراه با ۵۰ تومان هزینه کارمزد و تراکنش از حساب شما کسر و تسویه می‌شود.

روش‌های خرید شارژ اضطراری همراه اول

پاپراتور همراه اول به‌عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات سیم‌کاترو تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود ک هرد حال حاضر نیز کاربران زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است. این اپراتور تلاش می‌کند تا هر روز خدمات و امکانات بهتری برای کاربران فراهم کند و البته در این زمینه نیز تا حدود بسیار زیادی به موفقیت رسیده است. یکی از خدمات همراه اول، ارائه شارژ اضطراری برای کاربران است که به چند روش امکان‌پذیر است.

استفاده از کد دستوری #۱*

همراه اول از ابتدا با اسن شعار فعالیت خود ار آغاز کرده که “هیچ کس تنها نیست”. بر این اساس اگر مشترکین ایت اپراتور در شرایط سخت قرار بگیرند توسط همراه اول پشتیبانی خواهند شد. در گام ابتدایی می‌توانید به سراغ کد دستوری #۱* بروید و بعد از آن گزینه شارژ را انتخاب نمایید. در منوی ظاهر شده روی صفحه گوشی، اعتبار اضطراری را انتخاب کنید و بقیه روند دریافت این شارژ را پیش ببرید.

استفاده از کد دستوری #۱۰*

روش دوم برای دریافت شارژ اضطراری همراه اول این است که کد دستوری #۱۰* را در گوشی موبایل خود وارد کنید و بعد از آن گزینه خدمات اصلی را انتخاب نمایید. حالا گزینه اعتبار اضطراری یا چتر اضطرار را انتخاب کنید و روند دریافت این شارژ را پیش ببرید. بعد از مدت کوتاهی پیامکی از همراه اول دریافت می‌کنید که شارژ شدن سیم‌کارت را اعلام می‌کند.

سرویس چتر اضطراری همراه اول

علاوه بردو کد دستوری معرفی شده، شما می‌توانید از سرویس چتر اضطراری هم استفاده کنید ک هبا کد دستوری #۲۶*۱۰* فعال می‌شود. با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید از دو خدمات متفاوت شامل درخوایت تماس و درخواست شارژ استفاده کنید. برای درخوایت تماس کافی است که شماره تلفن همراه اول یکی از دوستان خود را وارد کنید و از او بخواهید تا با شما تماس بگیرد. نکته مهم دیگر این است که استفاده از این خدمت فقط درصورتی امکان‌پذیر است که اعبار موجود در سیم‌کارت شما بیشتر از ۲۰۰ ریال باشد.

همچنین درصورتی‌که نیاز به شارژ اضطراری دارید، باید شماره همراه اول دوست خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا با ارسال پیامک همراه اول، شارژ برای شما منتقل شود.

کد دستوری #۲۶۲*۱۰*

با شماره‌گیری این کد دستوری هم چتر اضطرار همراه اول فعال می‌شود. روند کار این کد دستوری به این شکل است که با وارد کردن شماره همراه اول یکی از دوستان و اشنایان خود، پیامکی از طرف همراه اول برای او ارسال می‌شود که درصورت رضایت مبلغ ۱۰۰۰ تومان از حساب او کسر و برای شما منتقل شود. اگر دوست شما برای انتقال این مبلغ شارژ راضی باشد، باید عدد ۱ را در پیامک دریافتی خود ارسال نماید. درنهایت مبلغ ۹۶۰ تومان با کسر ۴۰ تومان هزینه تراکنش به سیم‌کارت شما واریز می‌شود تا به‌راحتی تماس بگیرید.

شرایط استفاده از شارژ اضطراری همراه اول چیست؟

برای دریافت خدمات همراه اول در این زمینه کافی است که سه ماه از حضور شما در مجموعه و خانواده همراه اول گذشته باشد و در این سه ماه حداقل به میزان ۹۰۰۰ تومان سیم‌کارت خود را شارژ گرده باشید. البته به این موضوع دقت داشته باشید که شارز اضطراری درصورتی به شما تعلق خواهد گرفت که مبلغ اعتبارتان کمتر از ۲۰۰ ریال نباشد.

درضمن هنگامی که از شارژ اضطراری همراه اول استفاده می‌کنید، سیم‌کارت شما ۶۰۰ تومان شارژ می‌شود تا مکامله مهم و اضطراری خود را انجام دهید. همچنین در زمانی که سیم‌کارت خود را دوباره شارژ کنید، این مبلغ به همراه ۴۰ تومان هزینه تراکنش و کارمزد به‌صورت خودکار از حساب شما کسر و تسویه می‌شود. نکته مهم بعدی این است که مدت استفاده از این نوع شارژ فقط تا یک ماه اعتبار دارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.