کودک و خانواده پنیر دودی بهترین پنیر مورد علاقه کودکان وارد بازار شد - گوم اسکول

این روزها شاید اسم پنیر دودی، محصول جدید لبنیات کالین، را در همه جا بشنوید. پنیری که با عطر و بوی چوب طبیعی شناخته می‌شود و مزه‌ای خاص و دلچسب دارد. این پنیر که به تازگی وارد بازار شده است و از نوع پنیر موزارلا است، خواص بسیار زیادی دارد و سرشار از کلسیم است. به همین دلیل، این پنیر برای تمامی سنین جذاب و مناسب است. اگر از طرفداران محصولات شرکت لبنیات کالین هستید و دوست دارید با محصول جدید این شرکت یعنی پنیر دودی (پنیر مدادی دودی) و طعم متفاوت آن آشنا شوید، حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

پنیر دودی کالین، پنیری جذاب برای کودکان و بزرگسالان

پنیر دودی جدیدترین محصول لبنیات کالین است که به تازگی وارد بازار شده است. این پنیر خوشمزه، که از شیر تازه پنیر قدیمی‌تر پنیر مدادی کالین تهیه شده، با طعم‌دهنده طبیعی چوب دودی شده است و غنی از مواد مفید مانند کلسیم است. این پنیر هیچ گونه طعم‌دهنده مصنوعی ندارد و به همین دلیل نه تنها ضرری ندارد، بلکه به دلیل داشتن مواد مفید، برای کودکان هم مفید است. این پنیر با داشتن طعم جذاب و خاص، می‌تواند به خوبی جایگزین تنقلات مضری شود که باعث چاقی و بیماری در کودکان می‌شود.

رنگ سطح روی پنیر دودی کالین قهوه‌ای طلایی است و داخل آن پنیر موزارلای کرم رنگ است. از آن جایی که این پنیر در فرآیندی طبیعی دودی می‌شود، دود حاصل از سوزاندن چوب روی سطح رویی پنیر می‌نشیند و مانند عایق عمل می‌کند و به همین دلیل این پنیر در برابر فاسد شدن مقاومت بیشتری دارد.

ویژگی‌های پنیر دودی، محصول لبنیات کالین

از ویژگی‌های پنیر دودی رشته ای کالین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ طلایی قهوه‌ای
  • طعم دودی دلنشین
  • بافت نسبتاً نرم
  • مقاومت بیشتر در برابر فاسد شدن
  • مناسب برای سنین مختلف
  • طعم‌دهنده خوب برای انواع غذاها

از پنیر دودی کالین در چه غذاهایی می‌توان استفاده کرد؟

پنیر دودی یکی از طعم‌های جذابی است که اکثر افراد آن را دوست دارند. این پنیر یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای میز مزه و مصرف خام به عنوان میان وعده است.

همچنین می‌توانید از پنیر دودی در غذاهایی مانند پیتزا، انواع ساندویچ، برگر و دیگر فست فودها استفاده کنید. پنیر دودی کالین در انواع سالاد نیز لذیذ خواهد بود. 

پنیر دودی کالین را از کجا بخرم؟

برای خرید پنیر دودی کالین می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید. برای خرید آنلاین پنیر دودی کالین، وارد وب‌سایت کالین به آدرس اینترنتی calindairy.com شوید و در قسمت سرچ، پنیر دودی را جست و جو کنید (یا از قسمت محصولات، بخش پنیرها، پنیر دودی را انتخاب کنید). خرید آنلاین از وبسایت کالین در حال حاضر فقط برای تهران امکان‌پذیر است.

اگر قصد خرید محصولات کالین به صورت حضوری را دارید، می‌توانید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کالین مراجعه کنید.

 

کالین چه محصولات دیگری دارد؟

کارخانه درین پودر که برند تجاری کالین شناخته می‌شود، بیش از ۲۰ سال است که در تولید انواع لبنیات از جمله کره، پنیر پیتزا، انواع پنیر صبحانه و دیگر محصولات لبنی فعالیت دارد. محصولات این برند شامل موارد زیر است:

  • انواع پنیرهای طبیعی باکیفیت با طعم اصیل: پنیرهای طبیعی این برند شامل پنیر پستو، پنیر چدار، پنیر گودا، پنیر گورگونزولا، پنیر پارمسان، پنیر امنتالر و پنیر کبابی است.
  • انواع پنیرهای فرآوری شده: پنیرهای پروسس کالین شامل انواع پنیر پیتزا، پنیر صبحانه، انواع پنیرهای ورقه‌ای و پنیر خامه‌ای است که طعم لذیذی دارند.
  • انواع کره‌ها: کره‌های حیوانی کالین در وزن‌های متفاوت ارائه می‌شوند که عطر بسیار خوشی دارند و برای استفاده در کنار وعده‌های غذایی یا داخل غذاها، طعمی خاص را ایجاد می‌کنند.
  • انواع خامه: خامه‌های صبحانه کالین نیز یکی از خوشمزه‌ترین خامه‌های بازار هستند که در وزن‌های مختلف و طعم‌های شکلاتی، ساده و عسلی ارائه می‌شود.
  • پودرهای صنعتی: پودرهای صنعتی کالین که مصرف صنعتی دارند و می‌توان از آن در تولید مواد غذایی مختلف مانند سوسیس، کالباس و کلوچه و شیرینی استفاده کرد.

 

اگر قصد خرید پنیر دودی کالین ( https://calindairy.com/smoked-stick-cheese-landing/ ) را دارید، می‌توانید همین حالا به وبسایت کالین سر بزنید و اگر در تهران هستید، خرید پنیر دودی را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید این محصول را در تمامی شهرها از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کالین تهیه کنید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی :  خردسال و کودک تاريخ : 9 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.