کودک و خانواده  چه زمانی کودک باید ژیمناستیک را شروع کند؟ - گوم اسکول

ژیمناستیک یک فعالیت عالی برای افزایش متابولیسم و تناسب اندام کودک است. اول از همه باشگاه‌ها برنامه‌ها و محدودیت‌های سنی متفاوتی برای ژیمناستیک دارند. اگر کودک شما به ژیمناستیک علاقه نشان داده است او را ثبت نام کنید. اکثر مربیان و مربیان ژیمناستیک پیشنهاد می‌کنند که کودکان بین ۴ تا ۶ سال برای رفتن به ژیمناستیک مناسب هستند. اگر کودک ۲ ساله شما برای رفتن به ژیمناستیک عجله دارد ثبت نام او در ورزش‌های مرتبط گزینه خوبی است. ثبت نام او در تیم‌های فوتبال یا کلاس‌های رقص می‌تواند به توسعه مهارت‌های مقدماتی مورد نیاز برای بازی بزرگ کمک کند.

شروع ژیمناستیک به چه صورت است؟

اگر نمی‌خواهید فرزندتان صدمه ببیند از مربی او بخواهید در مراحل اولیه ژیمناستیک بسیار ابتدایی را تمرین کند. مبتدیان باید حرکات افتادن روی زمین را یاد بگیرند. این احتمال خطرات را کاهش می‌دهد و کودک شما وضعیت‌های صحیح را یاد می‌گیرد. یک مربی مسئول این است که آن‌ها را وادار کند ابتدا رول رول به جلو و رول عقب را روی زمین تمرین کنند. بهتر است وقتی کودک برای بازی بزرگ آماده می‌شود، یاد بگیرید که چگونه روی زمین حرکت کنید.

 

ژیمناستیک چه فوایدی دارد؟

ژیمناستیک یک ورزش عالی برای کودکان در حال رشد است زیرا به رشد فیزیکی آن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که چنگال محکم‌تری داشته باشند و از یک میله به میله دیگر بچرخند. کودکانی که معمولاً کاملاً بی‌انضباط هستند زیر نظر مربی یا والدینشان کار را یاد می‌گیرند. ژیمناستیک همچنین به افزایش اعتماد به نفس کودک در مراحل اولیه کمک می‌کند. بچه‌ها این بازی را پر از سرگرمی و ماجراجویی می‌دانند.

 

شروع زودهنگام ژیمناستیک چه خطراتی دارد؟

اگر ژیمناستیک را فقط برای اهداف تفریحی انجام دهید خطرات جدی در بر نخواهد داشت. کودکانی که در همان ابتدا تمرینات جدی انجام می‌دهند در معرض آسیب و عقب ماندگی رشد هستند. به هر حال ژیمناستیک بدون آسیب به دست نمی‌آید. وقتی یک بچه ناآماده وارد راهروی ژیمناستیک می‌شود قطعاً مستعد آسیب است. اما یک مشکل شدید مرتبط با ژیمناستیک اولیه تأثیر منفی بر رشد کودک شما دارد. محققان همچنین دریافته‌اند که ژیمناستیک جدی می‌تواند بر چرخه قاعدگی دختران تأثیر بگذارد. از این رو همیشه بهتر است قبل از ثبت نام فرزند خود در ژیمناستیک با یک مربی حرفه‌ای مشورت کنید.

 

آیا ژیمناستیک برای یک کودک ۳ ساله خوب است؟

ژیمناستیک یک ورزش برجسته برای تقویت متابولیسم، قدرت بدنی و تناسب اندام کودک شما است.

کودکان نوپا چگونه ژیمناستیک را در خانه انجام می‌دهند؟

شما می‌توانید شروع به آموزش حرکت رول رول به جلو و رول عقب بر روی زمین خود کنید. این کار از دو جهت به نفع آن‌ها خواهد بود. پایه دستی و چرخ چرخ دستی از دیگر حرکات ژیمناستیک هستند که می‌توانید به کودک خود آموزش دهید.

یک کودک ۷ ساله چگونه ژیمناستیک کار می‌کند؟

اگر کودک شما ژیمناستیک را از ۵ سالگی شروع کرده باشد توانسته است حرکات ژیمناستیک زیادی را یاد بگیرد. در ۷ سالگی او باید بتواند رول رو به جلو و رول عقب را کامل کند. او همچنین باید حرکات دیگری مانند چرخ دستی، پل، ضربه پشتی و غیره را انجام دهد.

 

منبع:

www.parentalquestions.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 561 views بار دسته بندی :  خردسال تاريخ : 6 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها