کودک و خانواده کافه‌ای که حتماً باید با کودکتان بروید! - گوم اسکول

اگر قصد دارید در عین حال که با کودک خود سرگرم می‌شوید، به او آموزش دهید و خلاقیتش را بالا ببرید، پیشنهاد ما به شما کافه کودک است. جالب است بدانید که برای رفتن به این کافه هیجان انگیز لازم نیست از منزل خارج شوید، کافه کودک در واقع یک سایت مرجع برای بازی، آموزش و خلاقیت است. با وارد شدن به این وبسایت شما وارد دنیایی از ایده‌های کاردستی‌های آموزشی و سرگرم کننده می‌شوید.

کودک شما چه نوپا باشد و چه در سنین دبستان، در کافه کودک تعداد زیادی کاردستی متناسب با سنش پیدا خواهید کرد که همگی به‌صورت طبقه بندی شده در دسترس شما خواهند بود. کاردستی‌ها علاوه بر دسته بندی‌های موضوعی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، براساس سن کودکان به ۴ بخش نوپا، خردسال، پیش دبستان و دبستان تقسیم می‌شوند. در این وبسایت شما برای مناسبت‌های ملی، بین المللی و مذهبی کاردستی‌های جالبی پیدا خواهید کرد. مثل کاردستی‌ نوروز، کاردستی‌ یلدا، کاردستی‌ روز معلم، کاردستی‌ روز مادر، کاردستی‌ روز پدر، کاردستی‌ ماه رمضان. علاوه براین دسته بندی‌ها، کاردستی‌هایی با موضوعاتی از قبیل کاردستی حروف الفبا (مخصوص کودکان پیش دبستان، ابتدایی و کلاس اول)، کاردستی با مواد دور ریختنی و بازیافتی، کاردستی با کاغذ و مقوا، کاردستی حیوانات مختلف، کاردستی با مواد طبیعی، کاردستی اشکال هندسی و بسیاری دیگر در این مرجع بزرگ کاردستی وجود دارند. همچنین در این کافه جذاب شما می‌توانید آموزش نقاشی‌های متفاوت، آموزش خمیربازی، آموزش ساخت اسباب بازی و ایده‌های بازی هم پیدا کنید.

یک مزیت بزرگ این وبسایت، آموزش تمام مراحل ساخت کاردستی‌ها و سرگرمی‌ها به‌صورت ویدیویی با جزئیات و توضیحات کامل به زبان فارسی است. همین‌طور تمام ایده‌ها به گونه‌ای گردآوری و آموزش داده شده‌اند که ملزومات مورد نیازشان به‌راحتی قابل تهیه باشد.

همان‌طور که می‌دانید ساخت کاردستی و انجام فعالیت‌های هنری علاوه بر ایجاد سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت فواید زیادی هم دارد. مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

ممکن است سوال خیلی از والدین این باشد که از چه سنی درست کردن کاردستی و نقاشی را شروع کنیم؟ سن مشخصی برای شروع به انجام کارهای هنری با کودک وجود ندارد و شما می‌توانید از دو سالگی با توجه به توانایی‌های کودکتان با فعالیت‌های ساده شروع کنید. پیشنهادهای مناسب را می‌توانید در کافه کودک پیدا کنید.

حالا که با این کافه جذاب و مزایای انجام فعالیت‌های هنری آشنا شده‌اید، معطل نکنید و هرچه زودتر وارد این سایت شوید و زمانی شاد و مفرح را با فرزندتان سپری کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی :  خردسال و کودک تاريخ : 19 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.