کودک و خانواده معرفی برند دَنلکس (danlex) - گوم اسکول

معرفی برند دَنلکس (danlex)

دنلکس Danlex یک برند تولید کننده ابزارآلات صنعتی در ایران می باشد، دنلکس در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و با داشتن بیش از ۷ سال سابقه، ابزارهای با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.

دنلکس در ابزارآلات و تشکیل تیم‌های تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات و تحقیقات، فروش و خدمات پس از فروش، در سرلوحه فعالیت‌های خود نوآوری در طراحی، کیفیت در محصول و تعهد در خدمت رسانی را قرار داده است. از این رو با تحقیق و تشکیل کمیته‌های بررسی کیفی و تحقیق در مورد نقاط ضعف و قوت بازار ابزار ایران، اقدام به تولید محصولاتی با درجه کیفی A+ کرده است که پس از آزمایش های گوناگون و اخذ تاییدیه های معتبر در کشورهای اروپایی و آسیایی به تولید انبوه رسیده است.

جهان ابزار نماینده فروش دنلکس در تبریز بوده و محصولات دنلکس را به شما مشتریان عرضه می نماید. از محصولات محبوب دنلکس می توان به دریل بتن کن، مینی فرز دسته بلند، اره عمودبر، پولیش صنعتی، اینورتر جوشکاری، چکش تخریب و سایر ابزارآلات برقی، شارژی، جوش و برش اشاره نمود.

 

 

معرفی و بررسی انواع دریل Danlex:

انواع دریل از نظر منبع غذایی:

  • دریل برقی
  • دریل شارژی

انواع دریل های دنلکس شامل محصولات زیر میباشد:

  • دریل برقی
  • دریل شارژی
  • دریل بتن کن
  • دریل چکشی گیربکسی

 

دنلکس ساخت کجاست:

در واقع تولیدات شرکت دنلکس که در زمینه ابزارآلات فعالیت دارد ساخت کشور چین است و برخی از این موارد در ایران مونتاژ می شود.

شرکت دنلکس تولیدی ابزارآلات و یراق آلات با پشتوانه مدیران با تجربه در این زمینه از صنعت و تشکیل گروه های تخصصی بازاریابی, تبلیغات, تحقیق, فروش و خدمات پس از فروش و در سرلوحه فعالیت های خود, نوآوری در طراحی و نیز کیفیت در محصول را تعهد خود قرار داده است. شرکت ابزارآلات دنلکس Danlex اقدام به تولید محصولاتی با درجه کیفیت A+ نموده و پس از آزمایش های گوناگون و اخذ تاییدیه های معتبر در کشورهای اروپایی و آسیایی محصولات خود را به تولید انبوه رسانده است.

 با توجه به گفته های شرکت دنلکس DANLEX موارد تولید آنان با درجه کیفی A+ عرضه می شود که می تواند نشانگر کیفیت مطلوب آن باشد.

 

موارد و زیر شاخه های تولید شرکت دنلکس تا این لحظه مقاله عبارتند از:

ابزار برقی : چکش تخریب, بتن کن, فرز و مینی فرز, پولیش, بوور, پروفیل بر, اره عمود بر, سشوار صنعتی, دریل, پیچ گوشتی برقی

 

ابزار جوش و برش : اینورتر

ابزار شارژی : پیچ گوشتی شارژی

 

خدمات پس از فروش دنلکس:

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برند دنلکس خدمات پس از فروش مناسبی را در حوزه گارانتی و غیر گارانتی در سر تا سر کشور به مشتریان خود ارائه میدهد.

پوشش دهی خدمات پس از فروش دنلکس بسیار گسترده بوده و دسترسی آسان و سریع را برای مشتریان فراهم میکند.

دنلکس همواره تلاش میکند خدمات پس از فروش خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد.همچنین این مجموعه تلاش میکند تا نهایت صداقت و شفافیت را در ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات خود داشته باشد.

دریل برقی چیست؟

 

دریل برقی یکی از ابزارهایی است که برای مشاغل مختلف با حیطه‌های کالری مختلف استفاده می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که این وسیله یکی از ابزارهای صنعتی برقی با کاربرد عمومی و تخصصی است. وسیله‌ای که در بیشتر خانه‎ها، کارگاه‌ها و … یافت می‌شود.

 

تعریف فنی  دریل چیست ؟

دریل برقی در واقع یک موتور الکتریکی است که با چرخاندن مته در چوب، فلز، پلاستیک یا … سوراخ ایجاد می‌کند، علاوه بر این با نصب یک سری پیچ گوشتی این قابلیت را پیدا می‌کند که با سرعت زیادی پیچ‌ها را باز و بسته کند. قسمتی از دریل برقی شامل قطعاتی مثل دسته، دکمه خاموش و روشن با قفل ایمنی، دکمه عقب (reversing switch) برای تغییر جهت چرخش مته، تنظیم کننده گشتاور و سه نظام ( نگهدارنده مته) می‌شود.

دریل‌های برقی با برق ۱۱۰ ولت تغذیه می‌شوند که این برق با یک کابل از منبع تغذیه (برق شهر) تامین می‌شود. بعضی از مدل‌‌های بی‌سیم هم هستند که منبع تغذیه‌شان یک باتری است و در دسته دریل جای گرفته است.

اولین گام برای استفاده ایمن از دریل برقی، کسب اطمینان از این است که دکمه خاموش و روشن در وضعیت خاموش قرار گرفته باشد یا اینکه (در دریل‌های دارای سیم) سیم برق به پریز متصل نباشد. بعد از آن می‌توانید با چرخاندن سه نظام، مته یا سر پیچ گوشتی مناسب را به دریل متصل کنید. لازم به ذکر است که برخی از مدل‌های دریل برقی برای محکم کردن سه نظام به ابزار خاصی نیاز دارند.

اگر از سر پیچ گوشتی استفاده می‌کنید لازم است که میزان گشتاور و سرعت را کاهش دهید و آن را جوری تنظیم کنید که موقع چرخاندن پیچ، محکم در جای خود قرار بگیرد و به سر پیچ آسیب نرساند. بعد از همه این مراحل می‌توانید باتری را در جای خود قرار داده (یا سیم دریل را به پریز وصل کنید)، سر مته یا پیچ گوشتی را در محل مورد نظر قرار دهید و در آخر قفل ایمنی و دکمه خاموش و روشن را فشار دهید.

محافظت و نگهداری از دریل برقی

با وجود اینکه دریل برقی به مراقبت کمی نیاز دارد، اما در صورت استفاده غلط ممکن است خراب شود، این استفاده غلط می‌تواند مربوط به استفاده اشتباه از مته یا نوک پیچ گوشتی باشد؛ که همین استفاده اشتباه می‌تواند منجر به خرابی موتور شود.

ابزار جانبی مته برقی

ابزار دیگری هم برای سوراخ کردن مناسب هستند که در بین آن‌ها می‌توان به دریل دستی و انواع مختلف اره‌های کوچک اشاره کرد و برای باز و بسته کردن پیچ و مهره هم از پیچ گوشتی دستی استفاده می‌شود.

ابزار مناسب برای تعمیر خانگی

به جز افراد فنی که کار تعمیر وسایل مختلف را خودشان انجام می‌دهند و یک مجموعه ابزار بزرگ دارند، بسیاری از افراد هم هستند که ترجیح می‌دهند تعمیر ابزار و وسایل مختلف خانه را به متخصص و تعمیرکار آن بسپارند، با این وجود، ابزاری هستند که وجودشان در جعبه ابزار هر خانه‌ای مهم و واجب است.

  • انواع پیچ گوشتی
  • انبردست
  • فازمتر
  • دریل برقی (با سر مته و پیچ گوشتی)
  • چند نوع پیچ و مهره

اگر بار اولی است که تصمیم به تعمیر و به قول معروف «دست به آچار شدن» گرفته‌اید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که اگر از ابزار مناسبی استفاده کنید و با حوصله و اصولی پیش بروید، نه تنها در حین انجام کار دچار هیچ مشکلی نخواهید شد بلکه بابت لذتی که از تعمیر وسایلتان می‌برید تصمیم می‌گیرید که دفعات بعد هم خودتان وسایلتان را تعمیر کنید.

هایپر ابزار تک غرب تمامی محصولات دنلکس را به دوست داران این برند را میفروشد و میتوانید با کمترین هزینه از محصولات این برند استفاده کنید.جهت مشاوره رایگان با کارشناسان میتوانید با شماره ۰۲۶۳۴۰۹۰۶۹۰      تماس بگیرید. هایپر ابزار تک غرب محصولات دیگری هم از برند های مختلفی را دارا میباشد که میتوانید جهت اطلاع از برند های مختلف با شماره بالا تماس بگیرید.یکی از بهترین برند هایی که بسیار فروش بالایی دارد محصولات سیم و کابل تک غرب است که این برند هم این مجموعه دارا می باشد.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 633 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.