کودک و خانواده  یازده نکته مهم در رابطه با خرید اینترنتی محصولات الارو (Ellaro) اصل که باید بدانید - گوم اسکول

به جرات میتوان گفت برند اِلارو (Ellaro) در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی نظیر انواع ضد آفتاب ها، مرطوب کننده ها، لوسیون ها،  کرم های جوان کننده و ضد تَرَک از محبوب ترین برندهای حال حاضر ایران و جهان به شمار می رود. از این رو، در این مقاله قصد داریم به سوالات احتمالی که ممکن است قبل از خرید اینترنتی محصولات الارو برای مصرف کننده بوجود آید، پاسخ دهیم.

 

محصولات اِلارو ساخت فرانسه بهتر است، کانادا یا سویس؟

این برند نتیجه سالها تجربه و تحقیقات کمپانی وِناژ فرانسه است که در سال ۲۰۰۸ در زمینه تولید انواع محصولات مراقبت پوستی با شعار Inspired by Elegance” به معنی “با الهام از زیبایی” معرفی شد و تنها پس از گذشت چند سال از شروع فعالیت با تبدیل شدن به یک برند جهانی، خطوط تولید خود را در کشورهای کانادا و سویس نیز راه اندازی کرد.

لذا، محصولات الارو تولید کشور کانادا، سویس یا فرانسه قاعدتا و بطور کلی از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و در تولید همه آنها، استاندارد های سخت گیرانه کمپانی وناژ رعایت می گردد.

 

محصولات الارو اصل (اورجینال) را از کجا تهیه کنیم؟

واردات محصولات الارو در ایران بصورت انحصاری توسط شرکت ویونا سان انجام شده و توسط همین شرکت توزیع می گردد، لذا جهت تهیه محصولات الارو اصل (اورجینال)، مطمئن ترین راه مراجعه به فروشگاههای اینترنتی تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی، نظیر فروشگاه اینترنتی ویونا بیوتی است. 

 

کدام ضد آفتاب الارو برای من مناسب است؟

بلا شک، از پر طرفدارترین محصولات این برند میتوان به انواع ضد آفتاب ها اشاره نمود که برای تمامی سنین و انواع پوست ها  فرموله و تولید شده اند، بطور خلاصه انواع ضد آفتاب های الارو به شرح ذیل می باشند:

ضد آفتاب مناسب پوست های چرب الارو، فاقد چربی (Oil Free) بوده و در دو نوع بدون رنگ و رنگی (به رنگ های بژ روشن و بژ طبیعی) با SPF 50 تولید می شود.

ضد آفتاب مناسب انواع پوست الارو، در دو نوع بدون رنگ و رنگی (به رنگ های بژ روشن و بژ طبیعی) با SPF 50 تولید شده و دارای خاصیت ضد چروک نیز می باشد.

ضد آفتاب کرم پودری الارو، علاوه بر داشتن تمام خواص یک ضد آفتاب خوب، به عنوان یک کرم پودر عالی لک های پوستی را به بهترین وجه ممکن کاور می کند و در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و کاراملی با SPF 30 & 25 عرضه شده است.

ضد آفتاب اسپات سولوشن الارو، دارای خاصیت ضد لک بوده و باعث محو شدن لک های پوستی شده و از بوجود آمدن لک های جدید جلوگیری می کند.

ضد آفتاب مینرال الارو، فاقد مواد شیمیایی آلرژی زا بوده و برای بانوان باردار، افرادی که اگزما (حساسیت شدید پوستی) دارند و همین طور افرادی که لیزر یا پیلینگ کرده اند،  بسیار مناسب است.

ضد آفتاب کودک، مناسب پوست لطیف کودکان طراحی شده، التیام بخش و رطوبت رسان می باشد.

 

 

کدام رنگ ضد آفتاب الارو برای من مناسب است؟

همان طور که در پاسخ به سوال قبل بیان شد، ضد آفتاب های الارو در چهار رنگ عرضه می شوند که برای انتخاب آنها بایستی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

بی رنگ: این محصول مناسب مصرف آقایان بوده و بر روی پوست قابل مشاهده نمی باشد.

بژ روشن: این رنگ برای پوست های روشن مناسب است  و جلوه ای شفاف و با طراوت به پوست می دهد.

بژ طبیعی: مناسب پوست های گندمی می باشد و نتیجه نهایی طبیعی و جذابی دارد.

کاراملی: این رنگ نیز مناسب پوست های سبزه و تیره است و رنگ برنزه چشم نوازی به پوست می دهد.

 

ضد آفتابی که انتخاب می کنم بهتر است چه SPF ای داشته باشد؟

برای پوست های روشن در روزهایی از سال که میزان تشعشع آفتاب کم است (روزهای پاییزی و زمستانی) میتوان از ضد آفتاب های SPF 30  استفاده کرد ولی در روزهای آفتابی ( روزهای بهاری و تابستانی) بایستی از ضد آفتاب های SPF بالاتر استفاده شود.

و اما در مورد پوست های سبزه و گندمی و بطور کلی در مورد پوست های تیره تر نیازی به استفاده از SPF های بالا، حتی در روزهای آفتابی نبوده و این افراد می توانند از ضد آفتاب SPF 25  نیز استفاده کنند.

توجه داشته باشید SPF های پایین تر از ۲۰ به هیچ عنوان در فضای بیرون از خانه توصیه نمی شوند، زیرا محافظت کافی و مناسب از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب را ندارند.

 

چگونه  محصولات حاوی ویتامین سی الارو موجب روشن شدن و جوانسازی پوست می شوند؟

این محصولات با داشتن مقادیر بالای ویتامین سی در وهله نخست با تقویت کلاژن سازی، موجب سفت شدن پوست و رفع چین و چروک پوستی می گردند. همچنین، حضور ویتامین سی در این محصولات به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، با کنترل آثار مخرب رادیکال های آزاد، موجب کند شدن روند پیری پوست می گردد.

و اما مهمترین نقش ویتامین سی در جوانسازی پوست، تاثیر فوق العاده و سریع آن در از بین بردن لک های پوستی بوجود آمده در اثر بالا رفتن سن می باشد.

 

عملکرد پرو ویتامین ب ۵ موجود در کرم مرطوب کننده یا شوینده های صورت الارو چیست؟

پرو ویتامین ب ۵ یا همان دپنتانول از بهترین آبرسان های شناخته شده جهان است که در مرطوب کننده ها و شوینده های صورت الارو مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده التیام بخش دارای خاصیت ترمیم کنندگی و ضد چین و چروک نیز می باشد. از جمله محصولات حاوی این ماده میتوان به کرم مرطوب کننده حاوی پرو ویتامین ب ۵ اشاره کرد که عملکرد فوق العاده ای در رطوب رسانی و احیاء پوست های خشک و حساس دارد.

 

 

آیا الارو برای پوست های چرب و جوش دار کرم آبرسان تخصصی دارد؟

همان طور که در پاسخ به سوال قبل نیز اشاره شد کرم مرطوب کننده پرو ویتامین ب ۵ بیشتر برای پوست های خشک و حساس طراحی شده است. البته، برند الارو از تولید کرم آبرسان مناسب برای پوست های چرب نیز غافل نبوده و بدین منظور کرم های آبرسان حاوی ویتامین ای را در سبد محصولات خود قرار داده است که به نحو موثری موجب آبرسانی و ترمیم پوست های چرب و آکنه دار می گردند.

 

تفاوت کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان الارو در چیست؟

کرم های مرطوب کننده، حاوی روغن های گیاهی برای رطوبت رسانی بهتر به پوست بوده و گزینه مناسبی برای پوست های چرب نمی باشند، در حالی که در فرمولاسیون کرم های آبرسان هیچگونه روغنی به کار نمی رود و همین امر این محصولات را به گزینه ای ایده ال برای رطوبت رسانی به پوست های چرب تبدیل کرده است.

 

از چه سنی میتوان استفاده از محصولات آنتی ایجینگ یا آنتی رینکل (ضد پیری یا ضد چروک) الارو را استفاده کرد؟

استفاده از این محصولات برای سنین زیر ۲۵ سال پیشنهاد نمی گردد، زیرا در این سنین کلاژن سازی پوست کافی بوده و خاصیت کشسانی پوست به خودی خود حفظ می گردد. لذا، استفاده از این محصولات را بایستی در کنار سایر محصولات مراقبت پوستی، از سن ۲۵ الی ۳۵ سالگی که پوست شروع به از دست دادن قوام و سفتی خود می کند، شروع کرد.  با استفاده صحیح از این محصولات میتوان تا حد زیادی از بروز پیری زودرس و چین و چروک پوست جلوگیری کرده و پوستی شفاف و شاداب داشت.

 

محبوب ترین محصول الارو کدام محصول است؟

طبق تحلیل های صورت گرفته بر روی میزان فروش انواع محصولات الارو در فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا، ویونا بیوتی، روبان و خانومی، انواع ضد آفتاب کرم پودری الارو پر طرفدارترین محصولات این برند می باشند و میزان فروش سالیانه آنها به بیش از چند ده میلیارد تومان می رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی :  چه خبر؟ تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.